راستا پرسپولیسی ها به مرکز خرید قطر بسته شد

به گزارش مجله میهن 128، پاسخ اولین تست کرونای تمام اعضای تیم پرسپولیس منفی بود تا نماینده ایران بدون مشکل اولین تمرین خود را در دوحه انجام دهد.

راستا پرسپولیسی ها به مرکز خرید قطر بسته شد

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

مسئله قوانین و پروتکل های بهداشتی در قطر، اما فقط مربوط به تست های PCR نیست. هرگونه خروج غیرالزامی از حباب ایمنی، می تواند افراد را دچار دردسر کند.

در آخرین روز از ملاقات های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الجنوب، یکی از افرادی که در ورزشگاه ها مسئولیت پزشکی داشت به دلیل تخطی از قوانین از تورنمنت اخراج شد. این پزشک که در حباب ایمنی تورنمنت و محل استقرار AFC بود، برای چند دقیقه از محوطه ورزشگاه الجنوب بیرون رفت و برای استعمال سیگار از تونل ورزشگاه خارج شد که اقدام او با دوربین مداربسته (CCTV) کنترل شده بود و دیگر اجازه بازگشت به محوطه ورزشگاه به این فرد داده نشد. این سرانجام ماجرا نبود، بلکه بلافاصله او از تورنمنت اخراج شد و حتی اجازه بازگشت به هتل برای جمع آوری لوازمش را هم پیدا نکرد. لوازم او توسط مسئولان هتل از اتاقش خارج و به منزلش ارسال شد.

یک راننده هم که در راستای خارج از راستا تعیین شده حرکت نموده بود و راستا او توسط جی پی اس کنترل می شد به دلیل نقض قوانین با شدیدترین برخورد انضباطی روبرو و از میان رانندگان تورنمنت اخراج شد.

دو حباب ایمنی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد که این حباب برای تیم ها، هتل، زمین تمرین و ورزشگاه است. مسئولان برگزاری هم فقط در هتل AFC، محل تمرینات و ورزشگاه می توانند تردد نمایند. حتی خروج از تونل، حضور در محوطه و پارکینگ مجاور ورزشگاه ها و همچنین تغییر راستا میان هتل تا ورزشگاه یا محل تمرین و بالعکس نیز ممنوع است.

بازیکنان و اعضای کادر پرسپولیس که در ماه سپتامبر و اکتبر (شهریور و مهر) برای بازی های مرحله گروهی تا نیمه نهایی در قطر حضور داشتند، به خوبی از این قوانین با خبرند، اما اطرافیان تیم که در شرایط کرونایی برای اولین بار به قطر سفر نموده اند، باید این هشدار را جدی بگیرند که برای تیم مشکل ایجاد ننمایند. حتی راستا اختصاصی مرکز خرید ویلاژیو از هتل تورچ، محل اقامت پرسپولیسی ها با توجه به این حباب ایمنی بسته شده است و امکان دسترسی از هتل به این مرکز وجود ندارد.

چندی پیش هم رئیس فدراسیون بسکتبال ایران و سرپرست تیم ملی نیز قوانین قرنطینه را زیر پا گذاشته بودند که برخوردی قانونی با آن ها صورت گرفت.

منبع: فرارو
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 958

به "راستا پرسپولیسی ها به مرکز خرید قطر بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راستا پرسپولیسی ها به مرکز خرید قطر بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید