مردم نامحرم نیستند

به گزارش مجله میهن 128، نماینده مردم فردوس در مجلس با تاکید بر لزوم شفاف سازی اموال مسئولان در کشور، گفت: مردم نامحرم نیستند و باید از موضوعات مطلع شوند.

مردم نامحرم نیستند

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران،محمدرضا امیرحسنخانی کننده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، با بیان اینکه در بازه زمانی کمی سامانه ویژه ای در قوه قضائیه برای اعلام اموال مدیران راه اندازی شده و آئین نامه آن هم به قوای سه گانه ابلاغ شده است، گفت: قرار است همه مسئولین (حدود 25 رده مدیریتی) تمام اموال و دارایی خود، بستگان و اقوام درجه یک را در این سامانه ثبت و ضبط کنند.

وی همچنین گفت: علاوه بر کنندگی مجلس کار طبابت (چشم پزشکی) هم می کنم و محل طبابتم در بلوار آفریقا است.

وی افزود: محل سکونتم در ولنجک است اما مسکنم در این منطقه یک مسکن اجاره ای است که از قبل از دوره کنندگی ام آن را اجاره کرده بودم.

کننده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی گفت: از مجلس حدود 8 میلیون ماهیانه حقوق دریافت می کنم و اعتباری که برای دفاتر ماهیانه به من پرداخت می شود بین 16 تا 18 میلیون تومان است.

امیرحسنخانی اظهار داشت: من چهار حوزه انتخابیه دارم (طبس، بشرویه، ساریان و فردوس) که در هر یک از این شهرها یک دفتر و دو کارمند دارم که هزینه های همه اینها از این 16 میلیون تومان پرداخت می شود.

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 82

به "مردم نامحرم نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم نامحرم نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید