قانون مالیات بر خانه خالی برای واحدهای مسکن مهر هم اجرا می گردد خبرنگاران

به گزارش مجله میهن 128، مدیر عامل شرکت عمران پردیس از ابلاغ اساسنامه بلوک های مسکن مهر در راستای کاهش اختلاف بین مالکان فرهنگسازی و پیشگیری از وقوع جرم تا 15 روز آینده اطلاع داد.

قانون مالیات بر خانه خالی برای واحدهای مسکن مهر هم اجرا می گردد خبرنگاران

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مهدی راهنمایی، مدیر عامل شرکت عمران پردیس گفت: امروز جلسه ای با حضور دادستان پردیس و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران برگزار و شرکت عمران پردیس مکلف شد حداکثر تا 15 روز آینده نسبت به ابلاغ اساسنامه بلوک های مسکن مهر در راستای جلوگیری از بروز اختلاف اقدام کند.

وی با تاکید بر اینکه این اساسنامه سریعا ابلاغ شده که در قالب آن هیئت مدیره بلوک ها معین خواهد شد، تاکید نمود: با این کار مسائل موجود در بلوک های مسکن مهر به حداقل خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس یادآور شد: همچنین قرار بر این شده تا در فرایند اخذ سرانجام کار و صدور اسناد و سند های واحد های مسکن مهر نیز تسریع گردد.

راهنمایی یادآور شد: مالکانی که نسبت به تحویل واحد های مسکن مهر آماده خود اقدام نمی نمایند، مشمول مالیات بر خانه های خالی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1138

به "قانون مالیات بر خانه خالی برای واحدهای مسکن مهر هم اجرا می گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون مالیات بر خانه خالی برای واحدهای مسکن مهر هم اجرا می گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید