فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا - اقیانوسیه، روزبهانی: از نتیجه بازی با تایلند راضی ام، فینال ما با استرالیاست

به گزارش مجله میهن 128، سرمربی تیم فوتبال هفت نفره کشورمان از نتیجه ملاقات تیمش برابر تایلند ابراز رضایت کرد.

فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا - اقیانوسیه، روزبهانی: از نتیجه بازی با تایلند راضی ام، فینال ما با استرالیاست

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام تابستان 99 با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علیرضا روزبهانی پس از فزونی 7 بر یک ایران مقابل تایلند در رقابت های قهرمانی آسیا - اقیانوسیه گفت: بازی اول در هر تورنمنتی همواره سخت است و اوایل بازی امروز هم همین شرایط وجود داشت؛ به خصوص آن که در ایران بازی می کردیم.

وی اضافه کرد: متأسفانه در کلاس بندی ها به مشکل خوردیم و کلاس بندی چند بازیکن تغییر کرد که همین مسئله به همراه سایر موارد همگی دست به دست هم دادند که بازی سنگینی داشته باشیم. به هرحال سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم و از نتیجه ای هم که به دست آمد، راضی هستم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان با اشاره به نتیجه بازی استرالیا و کره جنوبی گفت: استرالیا یک تیم فیزیکی نشان داد. این تیم از دو بازیکن خوب بهره می برد و فکر می کنم فینال تیم ما، بازی با استرالیاست. باید برای آن بازی برنامه ریزی کنیم و با بیشترین توان به میدان برویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 310

به "فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا - اقیانوسیه، روزبهانی: از نتیجه بازی با تایلند راضی ام، فینال ما با استرالیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا - اقیانوسیه، روزبهانی: از نتیجه بازی با تایلند راضی ام، فینال ما با استرالیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید