عنکبوت بالاخره در قم اکران شد

به گزارش مجله میهن 128، اکران فیلم عنکبوت در شهر قم انتها پس از حدود دو هفته در حالی شروع شده که با استقبال مخاطبان از رزرو بلیت ها معین است که ظرفیت بیشتری برای نمایش این فیلم در قم می تواند اختصاص یابد.

عنکبوت بالاخره در قم اکران شد

به گزارش ایسنا، در روز های گذشته گزارشی در این خبرگزاری منتشر شد با طرح این پرسش که آیا اکران فیلم عنکبوت در قم با مشکل روبرو است؟ چرا که پس از گذشت 10 روز سینما های این شهر مجوز نمایش فیلم را دریافت ننموده بودند. این اتفاق سبب گله مند بعضی علاقه مندان به سینما هم بود که چرا باید برای تماشای این فیلم به تهران سفر نمایند؟

اما پس از گذشته چند روز و با سرانجام تعطیلی دور روزه سینما در قم - همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) - یک سینما در قم اکران فیلم عنکبوت به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد را شروع نموده است.

سینما ونوس سه سالن در اختیار دارد که ظرفیت مجموع آن کمتر از 130 نفر است و در شرایط فعلی تنها 50 درصد ظرفیت حق فروش بلیت را دارد، با این حال تا ساعت 11 صبح دوشنبه، نهم اسفندماه تقریبا بیشتر ظرفیت این سه سالن فروش رفته است.

البته پیش بینی می گردد دیگر سینما های قم در روز های آینده اکران فیلم را در سانس های خود قرار دهند. چند روز قبل مدیر سینما تربیت قم گفته بود: معمولاً فیلم هایی که خوب باشند با استقبال مردم در قم روبرو می شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1685

به "عنکبوت بالاخره در قم اکران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنکبوت بالاخره در قم اکران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید