علاقه به پلیس شدن کار دست زن آرایشگر داد

به گزارش مجله میهن 128، زنی که به خاطر علاقه به پلیس شدن اقدام به پوشیدن لباس پلیس و تردد در شهر نموده بود، دستگیر شد.

علاقه به پلیس شدن کار دست زن آرایشگر داد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، روز گذشته ماموران یگان انتظامی در یکی از دادگاه های واقع در شمال تهران به وسیله تماس با کلانتری 122 دربند از حضور یک مامور قلابی زن در دادگاه خبر داده و به همین دلیل تیمی از ماموران برای آنالیز موضوع به محل اعزام شدند.

با حضور ماموران در محل، آنان با زن 37 ساله ای که لباس فرم شبیه به لباس پلیس راهور و با درجه سرهنگی بر تن داشت، روبه رو شدند و وقتی از او مدارک شناسایی اش را درخواست کردند، معین شد که وی مامور پلیس نیست.

با توجه به همراه نداشتن مدارک شناسایی، این زن دستگیر شد و تحت بازپرسی نهاده شد که در جریان آن اعتراف کرد آرایشگر و دارای دو فرزند پسر و دختر است و با توجه به علاقه زیادی که به پلیس شدن دارد، با فرزندانش بازی سارق و پلیس انجام می دهد و برای اینکه بازی هایشان طبیعی به نظر برسد، این لباس ها را خریداری نموده و درجه سرهنگی را روی آن وصل نموده است.

زن جوان در ادامه اعترافاتش گفت: بعضی از دوستانم لباس من را دیده بودند و فکر می کردند که من پلیس هستم و آنقدر در نقش خودم محو شده بودم که صبح امروز تصمیم گرفتم با لباس پلیس به محل کارم بروم که در راستا یک زن به سمت من آمد و پرسید که آیا من پلیس هستم؟ من هم بدون اینکه فکر کنم جواب دادم بله و او از من خواست همراه او به دادگاه بیایم و وساطت کنم تا قاضی گوشی موبایل پسرش را که مسدود نموده، آزاد کند. من هم جوگیر شدم و پذیرفتم همراه او به دادگاه بروم که دستگیر شدم.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران عظیم با تایید این خبر اعلام نمود که برای این زن پفراینده ای تشکیل شد و برای ادامه فرایند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 492

به "علاقه به پلیس شدن کار دست زن آرایشگر داد" امتیاز دهید

1 کاربر به "علاقه به پلیس شدن کار دست زن آرایشگر داد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علاقه به پلیس شدن کار دست زن آرایشگر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید