سایپا ماندنی شد، شهرداری گنبد به لیگ یک سقوط کرد

به گزارش مجله میهن 128، تیم شهرداری گنبد در دومین مسابقه مرحله پلی اوت خود هم حاضر نشد و با پذیرش دومین شکست فنی به سری A لیگ دسته یک مردان سال آینده سقوط کرد.

سایپا ماندنی شد، شهرداری گنبد به لیگ یک سقوط کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بر اساس برنامه سازمان لیگ دور برگشت مرحله پلی اوت لیگ برتر مردان سال 1401 قرار بود امروز (سه شنبه دوم اسفند) با دو ملاقات در خانه والیبال تهران پیگیری گردد.

تیم های سایپا تهران و شهرداری گنبد از ساعت 18 باید به مصاف یکدیگر می رفتند که نماینده گنبد در سالن مسابقات حاضر نشد و با پذیرش دومین باخت فنی خود در مرحله، به سری A لیگ دسته یک مردان سال 1402 سقوط کرد.

بدین ترتیب تیم سایپا تهران که در مرحله مقدماتی با پنج برد و 19 امتیاز در انتهای جدول نهاده شد، با دو برد متوالی در مرحله پلی اوت، حضورش در لیگ برتر سال 1402 قطعی شد.

در دیگر مسابقه امروز تیم های مس و شهرداری ارومیه باید به مصاف یکدیگر می رفتند که نماینده ارومیه هم در سالن حضور نیافت و به سرنوشت همنام گنبدی خود دچار شد.

لازم به ذکر است بر اساس آئین نامه مسابقات فدراسیون والیبال چنانچه تیمی به هر دلیلی در دو بازی حاضر نگردد، از حضور آن تیم در ادامه بازی ها ممانعت بعمل می آید. حذف یا ثبت تمامی برد و باخت های آن تیم و امتیازات مربوطه براساس شرایط تیم ها واثر گذاری آن در جدول بازی ها ازسوی ناظر فنی بعد از هماهنگی با کمیته انضباطی و سازمان لیگ اعلام خواهد شد. یادآوری می گردد این مورد شامل دو بازی آخر جدول مسابقات نخواهد شد.

سرانجام پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1401 بروزرسانی: 5 اسفند 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1820

به "سایپا ماندنی شد، شهرداری گنبد به لیگ یک سقوط کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایپا ماندنی شد، شهرداری گنبد به لیگ یک سقوط کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید