زمان و محل تدفین سوسن طاقدیس

به گزارش مجله میهن 128، جعفر توزنده جانی در گفت وگو با خبرنگاران ، درباره زمان و محل دفن سوسن طاقدیس گفت: بلافاصله بعد از فوت سوسن طاقدیس، رئیس انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به همراه سایر اعضا با صدور پیغام تسلیت، پیگیر معین محل دفن این بانوی نویسنده شدند و تماس های لازم به مسئولان مربوطه در معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای شهر تهران و ... انجام شد.

زمان و محل تدفین سوسن طاقدیس

دبیر انجمن نویسندگان کودک و نوجوان اضافه کرد: بعد از نامه نگاری های لازم توانستیم نامه مربوط به اجازه دفن او در قطعه هنرمندان و نام آوران را از معاونت فرهنگی وزارت ارشاد بگیریم و به شورای شهر تهران تحویل دهیم.

وی در ادامه اعلام کرد: در حال حاضر در حال اجرا امور اداری هستیم و امیدواریم انتها مراحل اداری، معین شدن محل دفن این بانوی گرانقدر باشد.

به گفته توزنده جانی، زمان و ساعت تدفین بلافاصله بعد از مشخص محل دفن اعلام می گردد. اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و توصیه های بهداشتی احتمالا مراسم فقط با حضور خانواده آن مرحوم و دوستان نزدیک برگزار گردد.

وی درباره برگزاری مراسم یادبود برای این نویسنده ادبیات کودک از سوی انجمن نیز شرح داد: اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به فکر برگزاری یادنامه ای برای خانم طاقدیس به عنوان یکی از نویسندگان شناخته شده ادبیات کودک و نوجوان هستند که زمان آن متعاقبا اعلام می گردد.

متن پیغام تسلیت انجمن نویسندگان کودک و نوجوان:

کوچ سوسن دشت ادبیات کودک و نوجوان ایران را به اهالی فرهنگ و ادب سرزمین مان و اعضای محترم انجمن نویسندگان کودک و نوجوان تسلیت می گوییم و از خداوند عظیم برای همگان، به ویژه خانواده عظیموار خانم سوسن طاقدیس صبر و شکیبایی آرزومندیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 595

به "زمان و محل تدفین سوسن طاقدیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان و محل تدفین سوسن طاقدیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید