دولت فدرال در حال توسعه دسترسی به حمایت های اقتصادی است

به گزارش مجله میهن 128، به گزارشخبرنگاران و به نقل از سی بی سی، جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، روز چهارشنبه در کنفرانسی از افزایش دسترسی کانادایی ها به مزایایی اضطراری کرونا اطلاع داد و گفت: برای مزایای قرنطینه کارکنان کانادا () و برنامه قرنطینه محلی ()، اگر مشمول محدودیت های ظرفیت هستید، می توانید درخواست دهید.

دولت فدرال در حال توسعه دسترسی به حمایت های اقتصادی است

مقررات تازه از 19 دسامبر شروع شده و تا 12 فوریه 2022 ادامه خواهد داشت.

محدودیت های ظرفیت بخشی از اقدامات تازهی است که اخیراً در چندین استان در واکنش به افزایش سریع موارد کرونا اعمال شده است. به ویژه در انتاریو و کبک که از این موج همه گیری آسیب دیده اند.

کریستیا فریلند، وزیر دارایی، شرح داد که دولت قوانین سابق قرنطینه را تغییر خواهد داد تا مشاغل و کارکنان بیشتری را دربرگیرد.

کارمندان مناطقی که محدودیت های پذیرش 50 درصدی یا بیشتر در آنها در نظر گرفته می گردد، اگر بیش از نیمی از عایدی خود را از دست داده باشند، اکنون واجد شرایط دریافت مزایای قرنطینه کارکنان کانادا خواهند بود.

این بدان معناست که دیگر کانادایی های بیشتری می توانند از برنامه 300 دلار در هفته استفاده نمایند.

بعلاوه، کارفرمایانی که مشمول محدودیت ظرفیت 50 درصدی یا بیشتر هستند و در ماه جاری با کاهش حداقل 25 درصدی عایدی روبرو هستند، می توانند برای برنامه قرنطینه محلی درخواست دهند، که یارانه دستمزد را از 25 تا 75 درصد بسته به ضرر و زیان اعطا می نماید.

تغییرات اعلام شده امروز مربوط به برنامه هایی است که با تصویب لایحه C2 که هفته گذشته موافقت سلطنتی را دریافت کرد، فعال شد. اما تا به امروز هیچ کس واجد شرایط دریافت این مزایا نبوده است، زیرا قرنطینه کامل در هیچ بخشی از کشور اعلام نشده بود.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1542

به "دولت فدرال در حال توسعه دسترسی به حمایت های اقتصادی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت فدرال در حال توسعه دسترسی به حمایت های اقتصادی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید