خروج 140 هزار زائر حسینی از مرز خسروی

به گزارش مجله میهن 128، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از خروج 140 هزار زائر اربعین حسینی از مرز خسروی اطلاع داد.

خروج 140 هزار زائر حسینی از مرز خسروی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، امید قادری امروز چهارشنبه 24 مهر 98 با اعلام این خبر اظهار کرد: از زمان بازگشایی مرز بین المللی و رسمی خسروی تا به امروز حدود 140 هزار نفر از عاشقان سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) برای سوگواری و زیارت مرقد این امام همام، در حماسه راهپیمایی بزرگ اربعین 98 از این مرز عبور کردند.

او با تشکر از استانداری کرمانشاه و شورای تأمین استان در بازگشایی مرز خسروی، این مرز را کوتاه ترین راستا به عتبات عالیات و استان های عراق ذکر کرد و از آمادگی کامل این استان برای ارائه خدمات به زائران اباعبدالله الحسین (ع) اطلاع داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه هم چنین با اشاره به بازدید مسئولان این استان از نحوه خدمات رسانی غرفه های صنایع دستی به مواکب اربعین گفت: در این بازدید شاهد برداشت محصول مردم قصر شیرین بودیم که مهیای استقبال از راهپیمایان پرشور حسینی بودند.

او اضافه نمود: مردم مهمان نواز قصرشیرین همچنین خود را برای جشنواره میوه های بهشتی لیمو، خرما، زیتون و صیفی جات در آبان ماه امسال آماده می نمایند.

قادری اظهار داشت: این رویداد پیش اجرای رویداد بین المللی بوم گردی و روستایی کرمانشاه 2020 است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 142

به "خروج 140 هزار زائر حسینی از مرز خسروی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج 140 هزار زائر حسینی از مرز خسروی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید