خبرنگاران حالا زود است؛ تکلیف حضور تماشاگران در المپیک توکیو سال 2021 روشن می شود

به گزارش مجله میهن 128، تهران- خبرنگاران- مدیراجرایی کمیته سازماندهی المپیک توکیو اظهار داشت که تصمیم گیری در مورد اینکه چه تعداد تماشاگر قادر خواهند بود در المپیک و پارالمپیک به تعویق افتاده توکیو حضور داشته باشند، تا سال 2021 انجام نخواهد شد.

خبرنگاران حالا زود است؛ تکلیف حضور تماشاگران در المپیک توکیو سال 2021 روشن می شود

به گزارش خبرنگاران، به دلیل پاندمی ویروس کرونا بازی های تابستانی 202 توکیو 12 ماه به تعویق افتاد با این حال همچنان ابهامات زیادی در مورد این رویداد و حتی برنامه ریزی مجدد آن وجود دارد؛ تورنمنتی که مطابق برنامه جدید از 23 جولای 2021 آغاز خواهد شد.

توشیرو موتو رییس کمیته سازماندهی المپیک توکیو گفت که بحث و تبادل نظر در مورد تماشاگران و همچنین محدودیت های احتمالی مورد نیاز برای اعمال در مورد ظرفیت ورزشگاه ها، همچنان ادامه خواهد داشت.

وی در یک نشست مطبوعاتی در توکیو گفت: اینکه چند درصد از ظرفیت کلی ورزشگاه ها باید در اختیار تماشاگران قرار گرفته و زمانی که حرف از اعداد و ارقام دقیق در میان باشد، نمی توان گفت که آیا تا ماه دسامبر این موضوع معین خواهد شد یا خیر.

موتو افزود: باید شرایط را در مورد شیوع کووید-19 به دقت رصد کنیم. نباید درست بلافاصله قبل از آغاز بازی ها تصمیم گیری کرد اما بی شک باید شرایط را به طور کامل زیر نظر داشته باشیم.

ظرفیت مجاز برای حضور تماشاگران در رویدادهای ورزشی حرفه ای ژاپن در حال حاضر حداکثر 5هزار نفر است.

جان کوتس رییس کمیسیون هماهنگی المپیک توکیو نیز هفته گذشته در گفت وگویی بیان نمود که المپیک توکیو با یا بدون کووید-19 برگزار خواهد شد.

موتو در مورد اظهارات کوتس تاکید کرد: کاملا مطمئن هستیم که در این خصوص اجماع داریم و اظهارات کوتس براساس این پیش شرط مطرح شده است که اقدامات بی عیب و نقص مقابله با کرونا به طور تمام و کمال انجام شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 826

به "خبرنگاران حالا زود است؛ تکلیف حضور تماشاگران در المپیک توکیو سال 2021 روشن می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حالا زود است؛ تکلیف حضور تماشاگران در المپیک توکیو سال 2021 روشن می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید