حضور رایتل در رویداد الکامپ 2023

به گزارش مجله میهن 128، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با حضور فعالان عرصه فناوری از چهارم تا هفتم تیرماه برگزار می گردد و شرکت خدمات ارتباطی رایتل با شعار تحقق زندگی هوشمند در این نمایشگاه حضور دارد.

حضور رایتل در رویداد الکامپ 2023

به گزارش روابط عمومی رایتل، این اپراتور با موضوع خدمات سازمانی بر پایه هوشمندسازی در راستای ارائه خدمات و رویکرد های هوشمندانه با اتکا به توان و دانش داخلی و ظرفیت سازی مالی در الکامپ 2023 آماده خدمت رسانی به بازدیدنمایندگان است.

رایتل در این نمایشگاه با حضور کارشناسان و متخصصان، آماده ارائه آخرین سرویس ها، دستاورد ها و محصولات در جهت پشتیبانی و ظرفیت سازی های نوآورانه مبتنی بر دانش ایرانی است. بعلاوه بازدیدنمایندگان با مراجعه به سالن های رایتل می توانند از طرح های متنوع و بسته های تخفیفی ویژه، بهره مند شوند.

رایتل با یاری به سازمان ها و شرکت ها در صنایع مختلف و خلق ارزش واقعی در اقتصاد دیجیتال، بازیگری تأثیرگذار در تحول دیجیتال برای پیشرفت کشور است. به همین دلیل با فعالیت در حوزه های سامانه پردازش پلاک هوشمند، مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل و ساختمان هوشمند کوشش می نماید در زمینه خدمات سازمانی بر پایه هوشمندسازی نقش آفرین باشد.

علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با محصولات و خدمات نوین رایتل می توانند از ساعت 8 تا 16 در روز های چهارم تا هفتم تیرماه به سالن های 27، 9-8 و فضای باز جنوب سالن های 38 و 7 نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 4 تیر 1402 بروزرسانی: 4 تیر 1402 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1868

به "حضور رایتل در رویداد الکامپ 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور رایتل در رویداد الکامپ 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید