حاشیه ملاقات رئال-بارسا شکل جدیدی به خود گرفته است

به گزارش مجله میهن 128، سونامی دموکراسی از زمان زندانی شدن سیاستمداران کاتالونیا، مسئول بسیاری از تظاهرات بوده است. به نظر می رسد که آن ها برای تاریخ 18 دسامبر نیز برنامه ویژه ای برای تظاهرات داشته باشند؛ هرچند که هنوز جزئیات دقیقی در این باره منتشر نکرده اند.

حاشیه ملاقات رئال-بارسا شکل جدیدی به خود گرفته است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عوض شدن تاریخ ال کلاسیکو تغییری در اهداف جنبش سونامی دموکراسی ایجاد ننموده است. آن ها همچنین بر این باور هستند که ملاقات بارسلونا و رئال مادرید فرصتی مناسب برای ارسال پیغام شان به جهانیان است.

سونامی دموکراسی از زمان زندانی شدن سیاستمداران کاتالونیا، مسئول بسیاری از تظاهرات بوده است. به نظر می رسد که آن ها برای تاریخ 18 دسامبر نیز برنامه ویژه ای برای تظاهرات داشته باشند؛ هرچند که هنوز جزئیات دقیقی در این باره منتشر ننموده اند.

آن ها در این باره توئیتی منتشر نموده اند که در متن آن آمده است: با زندانیان، تبعید شده ها، بی اختیاری ها و عدم تحقق حقوق اساسی، هیچ چیز عادی نیست. در تاریخ 18 دسامبر همه ما در ال کلاسیکو بازی خواهیم کرد.

گفتنی است که در تاریخ 23 اکتبر کمیته برگزاری مسابقات لالیگا به دلیل نا آرامی های حاکم بر کاتالونیا، ملاقات ال کلاسیکو را به تعویق انداخت، اما گروه سونامی دموکرات بلافاصله بعد از آن اظهار داشت که تاخیر در برگزاری این ملاقات هیچ تغییری در اهداف آن ها ایجاد نمی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 242

به "حاشیه ملاقات رئال-بارسا شکل جدیدی به خود گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه ملاقات رئال-بارسا شکل جدیدی به خود گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید