بارسلونا از ترس سونامی نزدیک نوکمپ اردو می زند

به گزارش مجله میهن 128، باشگاه بارسلونا میخواهد پیش از ال کلاسیکو در هتل نزدیک نوکمپ مستقر گردد.

بارسلونا از ترس سونامی نزدیک نوکمپ اردو می زند

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، ارنستو والورده پیش از ملاقات بارسلونا و رئال مادرید مجبور شد برای جلوگیری از هرگونه احتمال درگیری و تظاهرات جنبش سونامی دموکراسی در آستانه ال کلاسیکو برنامه اش را تغییر دهد. کادر فنی به مسئولان امنیتی باشگاه توصیه کرد تیم در ساعت 15 در هتل پرینسسا سوفیا مستقر گردد. در آن موقع هم کاروان رئال مادرید در این هتل خواهد بود. یکی از امتیازهای هتل این است که تنها 500 متر با نوکمپ فاصله دارد. این کار ضمانتی برای حضور بازیکنان در استادیوم خواهد بود. ملاقات دو تیم قرار است ساعت 22:30 شروع گردد.

بر این اساس همه بازیکنان بارسلونا در کنار هم ناهار می خورند و سپس چند ساعت در اتاق استراحت می نمایند تا ساعت 20:30 به نوکمپ بروند. محتمل است بازیکنان دو تیم با هم روبرو شوند و ممکن است برخورد یا شوخی هایی وجود داشته باشد.

سونامی دموکراسی قرار است فعالیت هایش را از ساعت 18:30 شروع کند تا جهت نوکمپ را ببندد. در مقابل پلیس کاتالونیا از نخستین ساعت صبح چهارشنبه وارد عمل خواهد شد تا مانع از هرگونه برخورد و درگیری گردد. همچنین شرایط را برای طرفداران فراهم خواهد نمود تا به آسانی وارد استادیوم شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 288

به "بارسلونا از ترس سونامی نزدیک نوکمپ اردو می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا از ترس سونامی نزدیک نوکمپ اردو می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید