بوستان آب و آتش تهران؛ تعامل میان دو عنصر اصلی در یک پارک

به گزارش مجله میهن 128، پارکهای جدیدی ایجاد شده اند که بوستان آب و آتش تهران جز یکی از همین پارک هاست. این پارک با فضای متفاوت و مدرنی که دارد، بسیاری به آن مراجعه و در آن وقت می گذرانند. با ما در این مقاله جالب همراه شوید تا از معماری پارک آب و آتش تهران و تلفن اطلاعات پارک آب و آتش آگاهی یابید.

بوستان آب و آتش تهران؛ تعامل میان دو عنصر اصلی در یک پارک

چگونگی بوجود آمدن پارک آب و آتش

سال 1388 و در اراضی عباس آباد این پارک افتتاح شد. پل طبیعت، بوستان بنادر و بوستان نوروز به این پارک نزدیک هستند و در اینجا امکانات بسیاری در نظر گرفته شده اند. از جمله بخشهای موجود در این پارک، بوفه، رستوران، زمین اسکیت و آمفی تئاتر هستند. پارک آب و آتش و بوستان بنادر از طریق یک فنوس دریایی از هم جدا شده اند. اکنون امکان بازدید از این فانوس وجود ندارد، اما چشم انداز ها زیبایی از پارک، پل طبیعت و شهر نمایان خواهند بود. راه ارتباطی بوستان بنادر و گنبد مینا، پل ابریشم است که روبروی این پارک است. از دیگر امکاناتش هم فضای سبز، آلاچیق، برج آتش، کالاسکه رانی، آبنما و لانه کبوتر بشمار می آیند.

دسترسی به پارک آب و آتش

پارک آب و آتش در خیابان آفریقا و بطور دقیق نرسیده به چهاراه جهان کودک و در انتهای کوچه ژوبین واقع شده است. برای دسترسی به این پارک میتوان از مترو استفاده کرد. به این صورت که با پیاده شدن در ایستگاه مترو طالقانی واقع در خط یک مترو و پیاده روی 15 دقیقه ای کنار بزرگراه حقانی به سمت غرب، به این پارک می رسید. بجای پیاده روی هم می توانید سوار تاکسی های مقصد ونک شده و در مقابل پارک آب و اتش پیاده شوید. برای برگشت نیز می توانید همین مسیرها را طی کنید. دیگر راه رسیدن به این پارک، این است که وارد خیابان نلسون ماندلا شوید، به سمت شمال حرکت کنید و بعد از خروجی بزرگراه همت می توانید ماشین خود را پارک کنید و از ورودی پارک به سمت پل طبیعت بروید. همچنین، می توانید از اتوبوس هایی که در این محدوده تردد می کنند، استفاده کنید.

اطلاعات تکمیلی

آدرس: خیابان آفریقا، نرسیده به چهارراه جهان کودک

تلفن: 02188194574

در ادامه بخوانیددر تهران آخر هفته کجاها برویم؟منبع: همگردی
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1605

به "بوستان آب و آتش تهران؛ تعامل میان دو عنصر اصلی در یک پارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوستان آب و آتش تهران؛ تعامل میان دو عنصر اصلی در یک پارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید