بهترین آثار معماری در دل کوه ، اقامتی متفاوت و کشف تونل های به جا مانده از جنگ جهانی اول

به گزارش مجله میهن 128، از قلعه ویران شده در اتریش تا کابین های آلومینیومی مقاوم در برابر آب و هوا، در این جا به لیستی از برترین و معروف ترین بنا ها بر فراز کوه ها اشاره می کنیم:

بهترین آثار معماری در دل کوه ، اقامتی متفاوت و کشف تونل های به جا مانده از جنگ جهانی اول

جهت دریافت خدمات ساخت آلاچیق سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

این پناهگاه که در قله کوه اسکوتا (Skuta Mountain) در اسلوانی قرار گرفته است، توسط هواپیمای نظامی بالا آورده شده است و ظرفیت آن 8 نفر است.

قلعه ویران شده آگ استین(Aggstein) در قرن 11 در بستر رود دانوب ساخته شده است و در میراث فرهنگی جهانی یونسکو ثبت شده است. این قلعه در اتریش واقع شده است.

در شهر سنت دنیس ایتالیا، قلعه با نام کلی(Cly) وجود دارد. این قلعه در قرن 13 ساخته شده این و معماری بسیاری ساده و ابتدایی دارد. رودخانه دورابالتی(Dora Baltea) از این بنا قابل مشاهده است.

در قله های دولومیتس (Dolomites) مکانی به نام ریفوجیو (Rifugio) وجود دارد که به بک پگر ها اجازه می دهد در آن جا استراحت نمایند و به کشف تونل های به جا مانده از جنگ جهانی اول بپردازند.

کلیسای سنتاریو در دل صخره های مونت بالدو در کوه های آلپ ایتالیا ساخته شده است. قدمت این مکان به 1625 باز می گردد.

در اتریش آرشیتکتی به نام برناردو بادر کلبه ای تمام چوبی را برای اسکی باز ها طراحی نموده است. این مکان کافه ای را با منظره قله ها نیز دارد.

در ویتزانو، سوئد خانه ای بتنی وجود دارد که با صخره های روی رودخانه لوسرن (Lucerne) هم خوانی دارد. این خانه برای اجاره دادن برای تعطیلات ساخته شده است.

هتل بلورده (Hotel Belvédèr) در جاده ای پر پیچ و خم بر لبه یخچال های طبیعی رون(Rhône Glacier) در کوه های آلپ قرار گرفته است.

قصر قرون وسطایی التس(Eltz Castle) در آلمان قرن هاست که در یک خانواده دست به دست می گردد. این قصر از معدود باز مانده های جنگ 30 ساله است.

این اقامتگاه سه طبقه منحصر به فرد با روکش های آلمینیومی پوشیده شده است تا در سرمای شدید دوام بیاورد. این خانه در کوه های کانین(Kanin Mountains) در مرز ایتالیا و اسلواکی قرار گرفته است و تنها با هلیکوپتر و کوهنوردی قابل دسترسی است.

منبع: cntraveller.com

منبع: چمدان
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 343

به "بهترین آثار معماری در دل کوه ، اقامتی متفاوت و کشف تونل های به جا مانده از جنگ جهانی اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین آثار معماری در دل کوه ، اقامتی متفاوت و کشف تونل های به جا مانده از جنگ جهانی اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید