برنامه نشر - ناشر - تجربه با حضور مدیر نشر افق

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران ، دهمین همایش بحران و برون رفت؛ چالش های امروز کتاب کودک و نوجوان به برنامه نشر - ناشر - تجربه اختصاص دارد؛ برنامه ای که در آن با دعوت از ناشران پیروز و گفت وگو با آنها، ناشران تازه کار را با چالش های این شغل آشنا نموده و راهکارهای عملی پیش روی آنها قرار داده تا راستا درست و همواری را برای ادامه کار خود انتخاب نموده و به جای فرضیات، تئوری ها و بعضاً نقشه راه نادرست از تجربیاتی که امتحان پس داده اند استفاده نمایند.

برنامه نشر - ناشر - تجربه با حضور مدیر نشر افق

در اولین برنامه نشر - ناشر - تجربه رضا هاشمی نژاد مدیر نشر افق و برزو سریزدی کارشناس - مجری این برنامه حضور دارند و قرار است علاوه بر تجربیات مدیر نشر افق در حوزه نشر داخلی از تجربیات وی در حوزه نشر بین الملل هم استفاده گردد.

پیش از این قرار بود شنبه 29 خرداد این نشست برگزار گردد که به علت بعضی مسائل سخت افزاری و نرم افزاری محقق نشد و زمان برپایی آن به تعویق افتاد.

برنامه نشر - ناشر - تجربه در روز سه شنبه 15 تیر ماه از ساعت 17 تا 18 در صفحه اینستاگرام انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به نشانی nasherane-ketabe-Kodak برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1311

به "برنامه نشر - ناشر - تجربه با حضور مدیر نشر افق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه نشر - ناشر - تجربه با حضور مدیر نشر افق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید