قصه های واقعی از مردان واقعی به روزهای آخر نمایشگاه کتاب مجازی تهران رسید

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران ؛ قصه های واقعی از مردان واقعی مجموعه ای داستانی از زندگی و خاطرات شهداست که با سبک و سیاق بچگانه و در قالبی نو بر اساس روایت های واقعی از زندگی و خاطرات شهدا به رشته تحریر درآمده است. این مجموعه 6جلدی حاصل کوشش های فراوان کارشناسان آموزشی، پرورشی، دینی و هنری بر اساس توصیه های رهبر انقلاب است.

قصه های واقعی از مردان واقعی به روزهای آخر نمایشگاه کتاب مجازی تهران رسید

این کتاب ها با هدف معرفی سبک زندگی شهدا به شیوه ای جذاب و اثرگذار برای کودک نگاشته شده و هر جلد، به موضوعی خاص در قالب یک قصۀ واقعی پرداخته است.

در این مجموعه کتب داستانی نویسندگان به دنبال ساخت قهرمانانی جدید در بستر رویدادهای مختلف برای بچه ها می باشند، و سعی در الگوبرداری هر چه بهتر از فرهنک و سبک زندگی ایرانی- اسلامی در این مجموعه است.

برنده واقعی؛ بر اساس خاطراتی از شهید ابراهیم هادی

نهال هلو؛ بر اساس زندگی و خاطرات شهید سلمان ایزدیار

تصادف دوست داشتنی؛ بر اساس خاطره ای از شهیدان علی اکبر توتونچی و غلامرضا رضاپور

بهترین میوه؛ بر اساس خاطراتی از زندگی سردار شهید مدافع حرم حاج شعبان نصیری

رئیس بازی؛ بر اساس خاطراتی از زندگی سردار شهید مدافع حرم حاج شعبان نصیری

بال های مهربان؛ بر اساس خاطراتی از زندگی سردار شهید حسن بهمنی

همچنین در بخش های خاتمهی هر کتاب به مباحث زیر پرداخته است:

فیلسوفانه، هوشمندانه و حدیث اشارہ

در بخش فیلسوفانه؛ با توجه به محتوای قصه، سوالاتی پرسیده می گردد تا کودک خود را در موقعیت مشابه فرض نموده و درستی و نادرستی فکر و عمل شخصیت های داستان را بسنجد و به این ترتیب، مفاهیم صحیح در ذهنش نهادینه گردد.

در بخش هوشمندانه؛ متناسب با محتوای کتاب، پیشنهاداتی ساده و موجز به والدین می گردد که یاری به تفهیم و تثبیت موضوع اصلی کتاب می کند.

در خاتمه هر کتاب نیز در قسمت حدیث اشاره، روایتی از امام معصوم علیه السلام که با محتوای قصه ارتباط دارد، به زبان ساده و قابل فهم برای کودک آورده شده است.

از جمله نکات مثبت کتاب، خلاقیت در همۀ قسمتهاست، تا جایی که حتی ذکر نام خداوند متعال در ابتدای هر جلد نیز جدید و متفاوت با سایر جلدهاست.

همچنین تمام مراحل کتاب زیر نظر مشاوران آموزشی، پرورشی، مذهبی و هنری که همگی از متخصصین در حوزه خود می باشند، انجام گرفته است که این خود به غنای اثر پیش رو می افزاید.

مجموعه کتاب کودک 6جلدی قصه های واقعی از مردان واقعی با موضوع زندگی و خاطرات شهیدان: ابراهیم هادی، سلمان ایزدیار، علی اکبر توتونچی، غلامرضا رضاپور، حاج شعبان نصیری و حسن بهمنی در قطع خشتی و به صورت رنگی و به قلم زینب سوداچی و طیبه مهرانپور همزمان با ایام نمایشگاه مجازی کتاب تهران توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

علاقمندان می توانند این کتاب را با 20 درصد تخفیف و با ارسال رایگان تا 6بهمن ماه از غرفه مجازی انتشارات شهید کاظمی در اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران یا سایت manvaketab.ir خریداری کنند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1064

به "قصه های واقعی از مردان واقعی به روزهای آخر نمایشگاه کتاب مجازی تهران رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصه های واقعی از مردان واقعی به روزهای آخر نمایشگاه کتاب مجازی تهران رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید