انتقام میمون خشمگین از یک مرد

به گزارش مجله میهن 128، یک فیلم عجیب مردی را نشان می دهد که در حال برخورد با گروهی از میمون ها در خیابان و بالا رفتن از یک ساختمان است، اما در نهایت هدف حمله یکی از آن ها قرار می گیرد.

انتقام میمون خشمگین از یک مرد

به گزارش خبرنگاران، در حالی که مرد از روی زمین سنگ برمی دارد و سعی می نماید آن ها را در یک مبارزه خیابانی حماسی در اوتر پرادش هندوستان سرکوب کند، میمون ها را می توان در حال فرار و بالا رفتن از دیوار های ساختمان دید.

او پیروز می گردد همه آن ها را با به دست گرفتن یک آجر تعقیب نموده و فراری دهد به جز یک میمون که درصدد انتقام است.

این میمون را می توان در حال پریدن روی دیواره ساختمان مشاهده کرد که ناگهان خود را به سمت مرد پرتاب می نماید و او را مستقیماً به زمین می زند.

میمون در حالی که مرد از روی زمین بلند می گردد و به تعقیب آن می پردازد، از آنجا فرار می نماید. سپس میمون قبل از قدم زدن به مرد خیره می گردد و مرد آسیب وارد شده به تی شرت خود را که پاره شده آنالیز می نماید.

یک منبع محلی گفت: این حیوان بعد از حمله از محل متواری شد.

این اتفاق پس از آن رخ می دهد که یک پسر بچه پنج ساله پس از تعقیب گروهی از میمون ها به طرز غم انگیزی جان خود را از دست داد.

این کودک که نیکیل نام دارد بر اثر حمله حیوانات خشمگین از پشت بام خانه خود در روستای جاگات هند سقوط کرد. نیکیل به سرعت به بیمارستان منتقل شد، اما بعداً بر اثر شدت جراحات جان باخت.

در ماه ژوئیه، یک زن به همین شکل جان خود را از دست داده بود.

منبع: فرارو
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1747

به "انتقام میمون خشمگین از یک مرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقام میمون خشمگین از یک مرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید