اطلاعات OnePlus 8 زودتر از عرضه OnePlus 7T فاش شد

به گزارش مجله میهن 128، اطلاعات فاش شده از شرکت وان پلاس در فضای مجازی تعیینات گوشی بعدی این شرکت، OnePlus 8 را زودتر از عرضه OnePlus 7T تعیین کرد.

اطلاعات OnePlus 8 زودتر از عرضه OnePlus 7T فاش شد

به گزارش خبرنگار ، OnePlus 7T هفته گذشته به صورت رسمی معرفی گردید و یک هفته دیگر به طور رسمی در بازار ارائه می گردد تا علاقمندان به این گوشی بتوانند آن را خریداری نمایند. هرچند بر اساس اخباری که در فضای مجازی منتشر شده، قبل از عرضه این گوشی، اطلاعاتی درباره گوشی سال آینده این شرکت یعنی OnePlus 8 لو رفته است و رندر های آن در فضای مجازی منتشر شده است.

بر خلاف داشتن معیناتی مانند OnePlus 7T گوشی سال آینده این شرکت به نظر می رسد معیناتی شبیه به OnePlus 7T داشته باشد چرا که پنل پشتی این گوشی از جنس شیشه است و دارای دوربین هایی با ترکیب عمودی کنار هم قرار گرفته است. محتمل است OnePlus 8 دارای سخت افزاری به روزرسانی شده باشد، ولی تا به اینجای کار اطلاعاتی از آن در دسترس نیست. در عوض، می توان به این امیدوار بود که این گوشی دارای دوربین سه گانه خواهد بود. این دوربین ها با فلش ال ای دی، لوگوی وان پلاس و نام شرکت زیر آن همراه شده است.

اینگونه که از ظاهر رندر ها بر می آید، OnePlus 8 دارای فریمی آلومینیومی است که در دو پنل شیشه ای واقع شده است. این فریم محل قرار دریافت پورت USB-C، اسپیکر. اسلات سیمکارت است و در پایین دستگاه هم اسپیکر گوشی جاسازی شده است. این گوشی قرار است دارای نمایشگری باشد که در لبه خود خمیده است و از مدل های دیگر خود یعنی خانواده OnePlus 7 دور شده است یعنی از نمایشگر مسطح استفاده نشده است. همچنین در این رندر ها دیده می گردد که به جای دوربین سلفی بیرون جهنده از دوربین سلفی داخل حفره نمایشگر استفاده شده است و این نمایشگر شبیه نمایشگر های سامسونگ، دارای پانچ است.

مانند تمام گوشی های پرچمدار وان پلاس می توان انتظار داشت که OnePlus 8 از جدیدترین پردازنده شرکت کوآلکام یعنی Snapdragon 865 استفاده خواهد نمود، اما هنوز معین نیست که این شرکت تا زمان معرفی این گوشی پردازنده جدید خود را معرفی کند. با این حال می توان گفت حافظه رم این گوشی هوشمند 8 گیگابایت و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت ظرفیت خواهد داشت و دیگر مدل ها با حافظه های بیشتر هم در راه خواهند بود.

از نظر نرم افزاری، OnePlus 8 مجهز به اندروید 10 خواهد بود که با آخرین نسخه رابط کاربری Oxygen OS همراه است و از نظر شبکه، از اتصال 4G LTE پشتیبانی خواهد نمود. هنوز معین نیست که ظرفیت باطری این گوشی هوشمند پرچمدار چقدر است، اما انتظار می رود پرچمدار سال 2020 وان پلاس از شارژر سریع بی سیم برای شارژ مجدد باطری خود استفاده کند.

با توجه به این که چنین خبر هایی از OnePlus 8 به این زودی منتشر می گردد، منتظر این خواهیم بود که شرکت وان پلاس محصول جدید خود را در اوایل سال به صورت رسمی معرفی کند یعنی این معرفی می تواند در ماه های فوریه یا مارس صورت گیرد تا پرچمدار جدید این شرکت بتواند با گوشی هایی نظیر Galaxy S11 سامسونگ و G9 ThinQ ال جی رقابت کند. همچنین انتظار می رود این گوشی ها با قیمت نهایی 649 دلار در بازار عرضه شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 103

به "اطلاعات OnePlus 8 زودتر از عرضه OnePlus 7T فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات OnePlus 8 زودتر از عرضه OnePlus 7T فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید