استقبال چشمگیر از سریال آخرین بازمانده

به گزارش مجله میهن 128، صفحه مجازی شبکه HBO Max در توئیتر بیان کرد، قسمت اول از فصل نخست سریال آخرین بازمانده (The Last of Us) در روز نخست عرضه 4.7 میلیون مخاطب داشته که این رقم برای یک سریال تازه بسیار زیاد است.

استقبال چشمگیر از سریال آخرین بازمانده

به گزارش ایسنا، قسمت نخست سریال آخرین بازمانده طی دو روز ابتدایی عرضه از سوی شبکه HBO، بیش از 10 میلیون مخاطب جذب کرد.

صفحه مجازی شبکه HBO Max در توئیتر اظهار داشت، قسمت اول از فصل نخست سریال آخرین بازمانده (The Last of Us) در روز نخست عرضه 4.7 میلیون مخاطب داشته که این رقم برای یک سریال تازه بسیار زیاد است و شمار مخاطبان این سریال در دو روز نخست عرضه به 10 میلیون نفر رسیده است.

از سال 2010 تا به امروز تنها سریال خاندان اژدها که دنباله سریال معروف بازی تاج و تخت بود با 9.98 میلیون مخاطب، رکورد برترین در رازه با مقدار تماشاگران در نخستین روز رونمایی به ثبت رسانده است.

شبکه HBO بعلاوه اظهار داشت این تنها حدود 20 تا 40 درصد از کل مخاطبان یک قسمت را تشکیل می دهد، بنابراین مخاطبان سریال The Last of Us احتمالا در روزهای آینده به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

آخرین بازمانده که به وسیله کریک مازن (نویسنده و سازنده سریال چرنوبیل) و نیل دراکمن با اقتباس از یک بازی ویدئویی ساخته شده است این بازی مورد تحسین منتقدان و وبگاه های نقد بازی نهاده شد و به قدری پیروز بود که HBO شبکه تصمیم گرفت یک سریال تلویزیونیبر اساس آن بسازد.

قسمت اول این سریال، دوشنبه ـ 16 ژانویه ماه ـ منتشر شده و اتفاقات مربوط به 20 سال پس از همه گیری یک بیماری قارچی را به تصویر می کشد. این بیماری روی مغز انسان ها تاثیر گذاشته و آن ها را به جنون می کشد. انسان های مبتلا شده به این بیماری رفته رفته بینایی خود را از دست می دهند و مجبورند برای پیدا کردن افراد دیگر از قوه درک پژواک خود بهره بگیرند.

آخرین بازمانده بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن رخ می دهد. جول با بازی پدرو پاسکال بازمانده این نابودی میخواهد دختری به نام الی با بازی بلا رمزی را برای اهداف درمانی نزد چند دکتر ببرد که در این مسیر با چالش های زیادی روبه رو می شوند؛ از روبروه با گروه های افراد مبتلا به بیماری گرفته تا روبه رو شدن با آدم خوارها و حتی روبرو شدن با زرافه ای که از باغ وحش فرار نموده است.

این سریال که گفته می گردد بزرگترین فراوری تلویزیونی در تاریخ کانادا است، از ژوئیه 2021 تا ژوئن 2022 در آلبرتا فیلمبرداری شد و اولین سریال HBO بر اساس یک بازی ویدیویی است.

منبع: فرارو
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1803

به "استقبال چشمگیر از سریال آخرین بازمانده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال چشمگیر از سریال آخرین بازمانده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید