ابزار سفر: ننو؛ تخت خواب سفری

به گزارش مجله میهن 128، ننو یا تخت خواب معلق، نوعی گهواره است که از دو طرف، ریسمان ها آن را به دو درخت مقابل هم وصل می کنند. اکنون، در این مطلب از ابزار سفر، نوعی ننو سفری را به شما معرفی خواهیم کرد که هم سبک است و هم به راحتی جمع می شود. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

ابزار سفر: ننو؛ تخت خواب سفری

ننو، به همان اندازه که راحت و عالی به نظر می آید، می تواند برای آنهایی که مدام در سفراند یا دوست دارند سبک سفر کنند دست و پاگیر باشد. خیلی از این تخت خواب ها سنگین هستند و در بیشتر مواقع بسیار جاگیراند. بنابراین نمی توانید وقتی کمپ می زنید یا در سفر هستید آن را همراه خود داشته باشید. اما، ننوهای گرند ترانک (Grand Trunks Parachute Nylon Hammocks) به اندازه ای سبک و البته محکم و مقاوم هستند که می توانید هر کجا که دوست دارید همراه خود ببرید و حتی دونفری و همراه با دوستتان آن را شریک شوید.

این ننوی سبک و زیبا تنها 600 گرم وزن دارد و به شکلی طراحی شده است که بتوان آن را در یک کیف مسافرتی کوچک جا داد. می توانید آن را از گوشه ساک بیرون بکشید و هر کجا که دوست دارید نصب و استفاده کنید. اگر برای اولین بار گرند ترانک را نصب می کنید، به احتمال زیاد این حس به شما دست می دهد که این ننو توان تحمل وزن فردی بالغ را ندارد. اما در حقیقت، گرند ترانک چیزی حدود 180 کیلوگرم وزن را تحمل می کند. این روزها که در روزهای ابتدایی فصل پاییز به سر می بریم و هوا رو به سردی است، شاید ایده استفاده از این جور تخت ها چندان خوشایند نباشد؛ اما اگر اهل سفر باشید، حتما گرند ترانک بهترین همراه شما در سواحل گرم جنوب کشورمان خواهد بود. پس عجله کنید و یکی از این ننوها را تهیه کنید.

برای خرید این محصول می توانید از سایت آمازون اقدام کنید و با پرداخت چیزی حدود 220 هزار تومان (70 دلار) صاحب یکی از این ننوها شوید.

ابزار سفر روزهای زوج، ساعت 11:30 شب در خبرنگارانمنتشر می شود. برای دیدن سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی ابزار سفر در خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: کجارو / hiconsumption.com
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1563

به "ابزار سفر: ننو؛ تخت خواب سفری" امتیاز دهید

1 کاربر به "ابزار سفر: ننو؛ تخت خواب سفری" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزار سفر: ننو؛ تخت خواب سفری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید