آپدیت One UI 3.1 برای گلکسی A21s، گلکسی A41 و گلکسی تب A7 منتشر شد

به گزارش مجله میهن 128، سامسونگ در نظر دارد آپدیت رابط کاربری One UI 3.1 را برای تعداد زیادی از گوشی های گلکسی عرضه کند. تا به این لحظه گوشی های زیادی این آپدیت را دریافت کردند اما به تازگی متوجه شدیم این به روزرسانی برای دو گوشی گلکسی A21s و گلکسی A41 و تبلت گلکسی تب A7 هم منتشر شده.

آپدیت One UI 3.1 برای گلکسی A21s، گلکسی A41 و گلکسی تب A7 منتشر شد

One UI 3.1 جدیدترین رابط کاربری سامسونگ بوده و از قابلیت های بسیار زیادی هم برخوردار است. شرکت کره ای این آپدیت را ابتدا با گوشی های سری گلکسی S21 معرفی کرد و به مرور آن را برای سایر گوشی های خود، اعم از میان رده، مالی و بالارده عرضه کرد. بنابراین خبر بسیار خوبی که وجود دارد این است که حتی کاربرانی با گوشی های ارزان قیمت دو سال قبل هم می توانند این رابط جدید را با تمام قابلیت های خوبی که دارد دریافت نموده و از کار با آن لذت ببرند.

در هفته هایی که گذشت، دیدیم که سامسونگ آپدیت رابط کاربری One UI 3.1 را برای بسیاری از گوشی های پرچم دار خود منتشر کرد. حال می بینیم که سه محصول دیگر شامل دو گوشی و یک تبلت ارزان قیمت هم همین آپدیت را دریافت نموده اند؛ گلکسی A21s، گلکسی A41 و گلکسی تب A7 که مدل آخر یک تبلت مالی است.

همان طور که در بالا اشاره شد، رابط کاربری One UI 3.1 قابلیت های خوب زیادی دارد که از جمله مهم ترین آن می توان با ادغام سازی یک سری از اپلیکیشن های مهم گوگل با اکوسیستم سامسونگ اشاره نمود. مثلا گوگل Discover و گوگل Duo. بعضی از دارندگان گوشی های گلکسی گزارش نموده اند که قابلیت جلوه گذاری در پس زمینه تماس های ویدیویی هم به گوشی آنها اضافه شده و بعضی دیگر هم قابلیت Directors view گلکسی S21 اولترا (مشاهده زاویه تمام دوربین ها حین فیلم برداری با یک دوربین) و Single Take 2.0 را دریافت نموده اند.

برای تبلت گلکسی تب A7 هم یک سری قابلیت های کاربردی اضافه شده که از جمله مهم ترین آن ها می تواند به امکان اشتراک گذاری نمایشگر دوم و صفحه کلید بی سیم اشاره نمود. به خاطر داشته باشید که رابط One UI 3.1 پر است از قابلیت های جذابی که متأسفانه تعدادی از آن ها فقط در گوشی های قدرتمند در دسترس قرار دارند و گوشی های پایین رده از آن ها بی بهره خواهند بود. با این حال هرآنچه که اهمیت بسیار بالایی برای گوشی داشته باشد برای همه آن ها منتشر خواهد شد.

برای چک کردن شرایط آپدیت گوشی های خود فقط کافی است وارد تنظیمات شده و در بخش به روزرسانی نرم افزار (Software Update)، ببینید آیا به روزرسانی جدید برایتان در دسترس هست یا خیر.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1236

به "آپدیت One UI 3.1 برای گلکسی A21s، گلکسی A41 و گلکسی تب A7 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت One UI 3.1 برای گلکسی A21s، گلکسی A41 و گلکسی تب A7 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید