آمار ورودی خودروها به اردبیل نسبت به تعطیلات خرداد سال قبل افزایش داشت

به گزارش مجله میهن 128، ایرنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، آمار ورودی خودروها به اردبیل نسبت به تعطیلات خرداد سال قبل افزایش داشت.

آمار ورودی خودروها به اردبیل نسبت به تعطیلات خرداد سال قبل افزایش داشت

کلیم الله وثوقی اظهار کرد: 61 هزار و 65 دستگاه خودرو به وسیله راههای ارتباطی مختلف وارد این استان شده و 35 هزار و 193 دستگاه خودرو از استان خارج شدند.

وی گفت: آمار وسایل نقلیه ورودی به استان اردبیل در امسال در مقایسه با خودروهای خارج شده از این استان 74 درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: درحالیکه آمار خودروهای ورودی به استان در روزهای 12 و 13 خرداد سال گذشته 15 هزار و 450 دستگاه بود، این اندازه در روزهای مشابه امسال به 61 هزار و 65 دستگاه رسیده که این اندازه در مقایسه با سال قبل 295 درصد افزایش یافته است.

وثوقی از افزایش آمار خودروهای خروجی از استان اردبیل به سمت مقاصد مختلف در امسال نسبت به خروجی خودروهای 12 و 13 خرداد سال 1400 اطلاع داد و گفت: آمار خودروهای خروجی از این استان در زمان یاد شده 12 هزار و 599 وسیله نقلیه بوده که این اندازه 173 درصد نسبت به آمار خودروهای خارج شده سال قبل افزایش دارد.

وی اظهار کرد: براساس آمار ورودی و خروجی خودروها به استان امسال ورودی خودروها در 12 و 13 خرداد 295 درصد و در همین مدت خروجی وسایل نقلیه از این استان نیز 173 درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اضافه کرد: افزایش 74 درصدی خودروهای ورودی به آمار خروجی استان اردبیل در امسال حاکی از افزایش زمان ماندگاری مسافر و گردشگران در مقایسه با سال گذشته است.

وی گفت: ورودی و خروجی مسافر و خودروها در شهرستان خلخال نیز همچون استان اردبیل است طوریکه در چهار هزار و 853 دستگاه خودرو به وسیله گردنه الماس و جاده اسالم به خلخال وارد این شهرستان شدند و هفت هزار و 52 دستگاه خودرو به وسیله این جاده از خلخال خارج شدند که نسبت تردد ورودی خودروها به آمار خروجی 69 درصد در این محور افزایش نشان می دهد.

وثوقی اظهار کرد: در محور ارتباطی خلخال به فیروزآباد و سرچم نیز ورودی مسافر و خودروها از این محور ارتباطی به شهرستان خلخال افزایش یافته و 13 هزار و 233 دستگاه خودرو از این جاده وارد خلخال شده و در همین مدت سه هزار و 212 دستگاه از خلخال خارج شدند که نسبت ورودی به خروجی تردد در این جاده 400 درصد افزایش نشان می دهد.

وی اضافه کرد: تعداد تردد خروجی خودروها در جاده اسالم در امسال نسبت به ایام سال قبل 74 درصد و بعلاوه آمار ورودی وسایل نقلیه در این محور 474 درصد بود. بعلاوه، در جاده فیروزآباد خروجی خودروها 95 درصد و ورودی خودروها هم هزار و 327 دستگاه نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

وی گفت: آمار وردوی و خروجی تردد در محورهای استان اردبیل و بعلاوه دو محور خلخال به اسالم و فیروزآباد نشان دهنده افزایش اندازه ورودی و کاهش اندازه خروجی مسافر و نیز افزایش زمان ماندگاری گردشگران در استان در تعطیلات اخیر است.

منبع: همگردی
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1697

به "آمار ورودی خودروها به اردبیل نسبت به تعطیلات خرداد سال قبل افزایش داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار ورودی خودروها به اردبیل نسبت به تعطیلات خرداد سال قبل افزایش داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید