نگرانی زیدان برای هازارد؛ شاید بیشتر از یک مصدومیت ساده باشد

به گزارش مجله میهن 128، زین الدین زیدان تایید کرد که درباره اتفاقی که برای ادن هازارد رخ داد و دردی که او از ناحیه مچ پای خود حس می کند، نگران است و این احتمال وجود دارد که مصدومیت ستاره بلژیکی خیلی هم ساده نباشد.

نگرانی زیدان برای هازارد؛ شاید بیشتر از یک مصدومیت ساده باشد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دو گل کریم بنزما و دو گل از امباپه و سارابیا باعث شد که دیدار دو تیم پاریسن ژرمن و رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به تساوی بکشد. هازارد در نیمه دوم پس از درگیری با توماس مونیه، هم بازی خود در تیم ملی بلژیک، مصدوم شده و از زمین بازی بیرون رفت. زیدان پس از قطعی شدن صعود تیمش به عنوان تیم دوم گروه آ. و در کنفرانس خبری بعد از بازی در این باره به موی استار گفت: بله ما نگران هازارد هستیم. به نظر می رسد که اتفاقی بیش از یک مصدومیت ساده رخ داده، اما من امیدوارم که شرایط بهتر باشد. نمی توانم در حال حاضر به صورت قطعی چیزی بگویم. آن ها در حال حاضر برای انجام آزمایشات رفته اند و باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

این مصدومیت در حال پیش آمده که رئال مادرید شنبه باید به مصاف آلاوز برود، هفت روز بعد در برنابئو میزبان اسپانیول است و پس از برگزاری آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر کلوب بروژ، مقابل والنسیا و بارسلونا قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 235

به "نگرانی زیدان برای هازارد؛ شاید بیشتر از یک مصدومیت ساده باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی زیدان برای هازارد؛ شاید بیشتر از یک مصدومیت ساده باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید