عصبانیت یک روبات پیشخدمت خبرساز شد

به گزارش مجله میهن 128، روبات پیشخدمت رستورانی از دست یکی از مشتریان که جلوی راهش ایستاده بود، عصبانی شد.

عصبانیت یک روبات پیشخدمت خبرساز شد

به گزارش خبرآنلاین، پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی، موجب ساخت روبات های انسان نمایی شده است که روزبه روز بیش از گذشته به زندگی هایمان وارد شده و بسیاری از کارهایمان را انجام می دهند.

رستورانی در اورلاندو، آمریکا، روبات پیشخدمتی دارد که با مشتریان رستوران در تعامل است. این روبات که پینات نام گرفته، اطراف رستوران می گردد و با مشتریان مصاحبه می نماید.

اخیرا ویدیویی از مصاحبهی این روبات با یکی از مشتریان منتشر شده که در شبکه های اجتماعی، بیننده بسیاری داشته است. در این ویدیو صدای روبات که لحن عصبانی دارد، شنیده می گردد که به یک مشتری می گوید، از سر راهش کنار برود. او دیرش شده و باید کارهایش را انجام بدهد. بعد روبات ادامه می دهد، اگر نتواند کارهایش را سر وقت انجام دهد، حتما اخراج می گردد.

این ویدیو از این روبات عصبانی و نگران ابتدا در شبکه اجتماعی تیک تاک پخش شده بود و بعد در اینستاگرام نهاده شد. در این ویدیو یک گروه از مردم را نشان می دهد که پشت میزشان نشسته اند و یکی از مهمان ها به طور تصادفی در مقابل یکی از مشتری ها قرار می گیرد و روبات به سرعت و کمی عصبانی به مشتری می گوید، جلوی راهم را نگیر. من باید کار کنم، وگرنه اخراج می شوم.

تعامل این روبات با مردم حاضر در رستوران، جالب و دیدنی است.

منبع: فرارو
انتشار: 1 تیر 1402 بروزرسانی: 1 تیر 1402 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1867

به "عصبانیت یک روبات پیشخدمت خبرساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت یک روبات پیشخدمت خبرساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید