دستگاه های ایکس ری در پارک علم و فناوری البرز طراحی و فراوری شد

به گزارش مجله میهن 128، تیم متخصص و توانمند یک شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری البرز پیروز شد دستگاه های ایکس ری را در کشورمان طراحی و فراوری کند.

دستگاه های ایکس ری در پارک علم و فناوری البرز طراحی و فراوری شد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ خشتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز پیروز به فراوری دستگاه ایکس ری شد.

امیرفخرالدین نیکوبین، مدیر این شرکت دانش بنیان با اعلام این خبر گفت: این شرکت در زمینه طراحی و فراوری ژنراتور های ایکس ری و فراوری دستگاه های پرتو تشخیصی پزشکی فعال است که از دستگاه ها و تجهیزات مورد احتیاج کشور در بخش های مختلف است.

نیکوبین اضافه کرد: حدود 10 هزار دستگاه ایکس ری در کشور مورد احتیاج است و ما با بضاعت فعلی، تنها می توانیم در سال 30 دستگاه فراوری کنیم لذا با توجه به اینکه صفر تا 100 دستگاه را خودمان ساخته و فراوری می کنیم احتیاج به حمایت داریم.

وی از فعالیت 5 نیروی متخصص در این واحد دانش بنیان اطلاع داد و گفت: بازار محصولات و فراوریات ما وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بخش های زیر مجموعه آن است و خوشبختانه پروانه و مجوز فراوری را هم از وزارت بهداشت و سازمان انرژی اتمی اخذ نموده ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 325

به "دستگاه های ایکس ری در پارک علم و فناوری البرز طراحی و فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه های ایکس ری در پارک علم و فناوری البرز طراحی و فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید