اقامت در هتل: 7 موردی که واقعا باید در خصوص هتل ها بدانید

به گزارش مجله میهن 128، واقعیت های رزرو هتل

نداشتن اطلاعات در خصوص کیفیت و تمیزی اتاقی که در هتل رزرو نموده اید، می تواند عصبی کننده باشد. افشاگری بزرگ؟ رو تختی ها، پتوها و لحاف ها به ندرت تمیز می شوند. کلیدهای برق هتل و کنترل های تلویزیون به عنوان کارخانه های فراوری میکروب معین شده اند! خیلی موارد دیگر در خصوص هتل ها وجود دارد که احتمالا از آنها از واقعیت های رزرو هتل بی اطلاعید که ما به شما خواهیم گفت. با خبرنگاران همراه باشید:

اقامت در هتل: 7 موردی که واقعا باید در خصوص هتل ها بدانید

اجناس رایگان

در هر هتل وسایلی وجود دارد که بصورت استاندارد یکبار مصرف هستند، اما برخی از هتل ها اهمیتی نمی دهند که این وسایل برای بیش از یک نفر در نظر گرفته نشده است. آنها باز هم این وسایل را در اتاق قرار می دهند تا مهمان بعدی استفاده کند.

هزینه های مکان

یک اقامت عالی و ارزان در یک هتل خوب در هاوایی به دست آورده اید، اما هنگامی که مراجعه به بخش پذیرش می کنید برای هزینه استفاده از استخر، اینترنت وای فای، سالن بدنسازی و هر چیز دیگری، هتل 25 دلار اضافی برای هر شب درخواست می نماید که درست نیست. تمامی هتل ها هزینه های اقامت و هزینه های مربوطه را باید به طور کامل در وب سایت ها و سایت های رزرو منتشر نمایند.

ظروف آشپزخانه

حتی در یک مجتمع بسیار شیک، مستخدم تمام وقت شما، فنجان ها و لیوانها را با ظروف ضدعفونی شده و تازه تهیه شده به وسیله آشپزخانه هتل، جایگزین نمی نماید. آنچه که او انجام می دهد این است که: آنها را بشویید تا علائم قابل رویت که این ظروف استفاده شده اند از بین برود. آنها را ممکن است با یک پارچه یا شاید حتی حوله حمام استفاده شده که جایگزین قبلی شده و به همان میزان نو است، برق می اندازند.

انعام دهندگان

زمان مناسب برای انعام دادن بلافاصله پس از انجام خدمات است. کارکنان اغلب، کاری اضافه انجام می دهند تا چیز خاصی برای اقامت شما فراهم نمایند - متصدی که بارهای شما را حمل می نماید، دربانی که برای شما یک تاکسی می گیرد، کارمند راهنما و…

عملکرد سنسورهای حساس به دود

من اخیرا در یک هتل در هنگ کنگ اقامت داشتم که زنگ هشدار آتش در حدود ساعت 2 صبح آغاز به اژیر کشیدن کرد، اژیر ها، ماشین های آتش نشانی در خارج از هتل، کل چشم انداز این بود . من در طبقه 26 ساکن بودم، بنابراین همان کاری را انجام دادم که همه انجام میدهند، و تمام کوششم را کردم که صدا را نادیده بگیرم، چون راه رفتن به پایین از راه پله طولانی بود. هنگامی که در صبح روز بعد از پذیرش موضوع را پرسیدم، دریافتم یک فرد سیگاری، زنگ خطر آتش را فعال نموده است.

تهدیدات

اگر مسئله ای داشته باشید، بیشتر کارکنان هتل، حدبیشتر کوشش خود را برای حل مشکل می نمایند. تهدید، خشم، ترس و شما از کوره در میروید. کارکنان هتل نمی توانند عصبانی شوند، اما می توانند از عصبانیت نهان خود استفاده نمایند و راه های زیادی برای انجام این کار دارند.

مزاحم نشوید

کارکنان هتل به این علامت احترام می گذارند. نور قرمز را فعال کنید یا علامت را به دستگیره اطاق خود اویزان کنید و فقط انها به یک علت قدرتمند احتیاج دارند تا درب اطاق شما را بزنند. اگر به هر علتی شما مشکوک به امنیت هتل هستید، این علامت کوچک می تواند به حفظ ایمنی وسایل شما یاری کند.

منبع: الی گشت
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1622

به "اقامت در هتل: 7 موردی که واقعا باید در خصوص هتل ها بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت در هتل: 7 موردی که واقعا باید در خصوص هتل ها بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید