175 پروژه ورزشی در کشور افتتاح شد

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران، کاوه احمدی صبح پنجشنبه در آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید رجایی گرمسار گفت: در کل کشور 175 پروژه طی هفته دولت به بهره برداری رسید.

175 پروژه ورزشی در کشور افتتاح شد

وی از افتتاح یک هزار و 500 مورد زمین چمن در سراسر کشور طی سال گذشته خبر داد و اضافه نمود: در فاز دوم این پروژه احداث یک مجموعه بادی و استفاده چندمنظوره به عنوان زمین کشتی پیگیری خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان بابیان اینکه زمین های ورزش در نیشابور، سبزوار، شهریار و… در زمره این پروژه ها است، گفت: در دوران کرونا برنامه های خوبی مانند ورزش در خانه، ورزش تعطیل نیست، باهم در خانه و… را اجرا کرده و به دنبال ترویج ورزش همگانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه پروژه زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید رجایی در زمینی به مساحت یک هزار و 70 متر احداث شده است، گفت: 540 میلیون تومان برای تکمیل این پروژه هزینه شد.

وی با تأکید بر لزوم تأمین تخصیص اعتبارات ملی برای تکمیل پروژه های ورزشی استان سمنان بیان نمود: با حمایت وزارت ورزش و جوانان هشت پروژه ورزشی تا خاتمه سال جاری در سطح استان سمنان بهره برداری می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 792

به "175 پروژه ورزشی در کشور افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "175 پروژه ورزشی در کشور افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید