کانادا هم المپیکی شد، ایران به رده دوم سقوط کرد

به گزارش مجله میهن 128، تیم ملی والیبال لهستان در آخرین ملاقات خود در مسابقات انتخابی المپیک در حالی که از بازیکنان ذخیره استفاده می کرد برابر استرالیا به پیروزی رسید تا تیم کانادا با این نتیجه المپیکی گردد.

کانادا هم المپیکی شد، ایران به رده دوم سقوط کرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه ورشی خبرنگاران، تیم های ملی والیبال لهستان و استرالیا ظهر روز یکشنبه در ادامه رقابت های انتخابی المپیک در سالن مترو پولیتن توکیو مقابل هم صف آرایی کردند که در انتها تیم لهستان 3 بر صفر حریف خود را شکست داد.

در این بازی استفان آنتیگا، سرمربی تیم لهستان از ستاره های خود نظیر کورک، کوبیاک، میکا و کلوز استفاده نکرد با این حال لهستان به ترتیب با امتیازات 25 بر 21، 25 بر 15 و 25 بر برنده شد تا استرالیا شانس صعود به المپیک را از دست بدهد.

با این نتیجه تیم کانادا با چهار بردی که در کارنامه خود داشت بعنوان چهارمین تیم از توکیو راهی المپیک ریو شد. لهستان، فرانسه و ایران نیز پیش تر کسب سهمیه نموده بودند.

با توجه به برد لهستان تیم مایران مه پیش از این با برد ونزوئلا به رده اول جدول رده بندی صعود نموده بود به رده دوم سقوط کرد.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 457

به "کانادا هم المپیکی شد، ایران به رده دوم سقوط کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا هم المپیکی شد، ایران به رده دوم سقوط کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید