کارنامه آموزشگاه قابل دفاع است، استقلال باید ذوب آهن را شکست دهد

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران بعد از دو هفته پیاپی ناکامی در رقابتهای لیگ برتر و کمرنگ شدن شانس قهرمانی اش در این مسابقات، چهارشنبه شب باید در چارچوب جام حذفی با تیم فوتبال ذوب آهن ملاقات کند تا در صورت پیروزی در این بازی بتواند از مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات عبور کند.

کارنامه آموزشگاه قابل دفاع است، استقلال باید ذوب آهن را شکست دهد

در مورد شرایط کنونی آبی پوشان ایوب اصغرخانی پیشکسوت و مدیر فنی آموزشگاه باشگاه گفت: قطعاً استقلالی که در جام حذفی مقابل ذوب آهن بازی می نماید با استقلالی که در لیگ به ملاقات این تیم رفت تفاوت دارد. آبی پوشان به اندازه کافی در لیگ امتیاز سوزی نموده اند و حالا چاره ای جز تمرکز روی جام حذفی و دورخیز برای قهرمانی این مسابقات ندارند.

وی بیان داشت: جام حذفی جام تک موقعیت ها، تک بازی ها و یک میانبر خوب برای به دست آوردن یک جام و سهمیه آسیاست و تیم ما هم همیشه نشان داده یک متخصص در این جام است. امیدوارم شاگردان فرهاد مجیدی بتوانند از سد ذوب آهن عبور نموده تا این بحران را هم پشت سر بگذارند.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به دو ملاقات گذشته این تیم در لیگ برتر که با شکست همراه بود بیان داشت: در هر دو بازی استقلال به لحاظ فوتبالی از حریفانش برتر بود و تنها با بدبیاری نتیجه را واگذار کرد. امیدوارم این بدبیاری ها در جام حذفی از ما دور گردد.

مدیر فنی آموزشگاه آبی پوشان در ادامه با اشاره به بعضی نقدها نسبت به این بخش از باشگاه استقلال بیان داشت: این حجم از انتقاد قدری عجیب است در حالی که آموزشگاه بدون مشکل کارش را پیش می برد. من کاری به نتایج ندارم که تیم های ما در رده های مختلف نتایج قابل قبولی هم گرفتند، که اگر نمی گرفتند عجیب و قابل انتقاد بود. اما آموزشگاه استقلال کارهای زیربنایی خوبی انجام داده است.

اصغرخانی تاکید نمود: استادیوم امام رضا (ع) امروز واقعاً شبیه یک آموزشگاه فوتبال شده و محلی آبرومند برای باشگاه است؛ که باید از حمایت های باشگاه و کوشش های مدیر محترم آموزشگاه هم برای این منظور تشکر کرد.

سرمربی سابق تیم های پایه آبی پوشان خاطرنشان ساخت: آموزشگاه این باشگاه همیشه در طی سالهای گذشته همچون یک کارخانه بازیکن سازی کار نموده و بازیکنان بسیار زیادی از تیم های پایه این باشگاه هم اکنون در لیگ برتر شاغل هستند و ما سعی می کنیم این زنجیره همچنان حفظ گردد و در این راه از هر پیشکسوت دلسوزی که پیشنهاد یا انتقاد سازنده دارد دعوت می کنیم در کنار حضور یافته و به این حفظ این زنجیره یاری نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1251

به "کارنامه آموزشگاه قابل دفاع است، استقلال باید ذوب آهن را شکست دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارنامه آموزشگاه قابل دفاع است، استقلال باید ذوب آهن را شکست دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید