چرا تیم فوتبال آث میلان به دنبال جذب سردار آزمون است؟

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران، سایت کالچو مرکاتو ایتالیا در خبری با عنوان از یوویچ تا آزمون؛ تمام اسامی برای خط حمله میلان دلایل قرار دریافت مهاجم ایران در لیست خریدهای تیم ایتالیایی را مطرح کرد.

چرا تیم فوتبال آث میلان به دنبال جذب سردار آزمون است؟

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

این سایت نوشت: باشگاه میلان در جستجوی یک مهاجم جدید است، یک شماره 9 که یکبار و برای همواره مشکل گلزنی را حل نماید. لئائو و ربیچ نشان داده اند که قادر به تحمل تمام وزن و فشار خط حمله روی دوش خود نیستند. زلاتان ابراهیموویچ هم ممکن است در انتها فصل خداحافظی کند. به همین دلیل احتیاج است که خرید جدید صورت بگیرد. احتیاج به سرمایه گذاری است اما طرفداران میلان می توانند هزینه های سرسام آور را فراموش نمایند.

کالچو مرکاتو در ادامه با بیان اینکه نام سردار آزمون مدنظر مسئولان میلان قرار گرفته و نهایی شده است، نوشت: آزمون مهاجم ایرانی متولد 1995 در 21 بازی لیگ 10 گل به ثمر رسانده است. معامله با زنیت برای جذب آزمون برای هیچکس آسان نیست چرا که پیشنهادات کمتر از 30 میلیون یورو مورد توجه قرار نمی گیرند. باشگاه ناپولی هم به جذب این بازیکن علاقه مند است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 640

به "چرا تیم فوتبال آث میلان به دنبال جذب سردار آزمون است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا تیم فوتبال آث میلان به دنبال جذب سردار آزمون است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید