پرداخت 544 میلیارد ریال تسهیلات به چایکاران و کارخانه های چای

به گزارش مجله میهن 128، رئیس سازمان چای کشور از پرداخت 544 میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای امسال تا به امروز به چایکاران و کارخانه های چای اطلاع داد.

پرداخت 544 میلیارد ریال تسهیلات به چایکاران و کارخانه های چای

جهت دریافت خدمات طراحی سقف شیبدار ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، حبیب جهانساز رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اعطای 544 میلیارد ریال تسهیلات به چایکاران و کارخانه های چای از ابتدای امسال تا به امروز، گفت: این تسهیلات توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران، بانک توسعه تعاون و صندوق تخصصی حمایت از توسعه صنعت چای کشور پرداخت شده است.

وی اضافه نمود: تسیهلات پرداختی به منظور سرمایه در گردش و اجرای عملیات به زراعی، نوسازی و بهسازی کارخانه ها پرداخت شده است.

جهانساز با اشاره به اینکه پرداخت این تسهیلات تا 15 اسفند ماه امسال ادامه خواهد شد، اضافه نمود: تسهیلات پرداختی به چایکاران با سود 4 درصد و تسهیلات کارخانه ها با سود 7 درصد و با بازپرداخت 4 ساله است.

وی با تأکید بر اینکه میزان تسهیلات پرداختی امسال نسبت به سال گذشته 60 درصد افزایش داشته است، توضیح داد: پیش بینی می گردد با توجه به تسهیلات پرداختی برای احیای باغات قدیمی و رها شده، 500 هکتار باغات چای به چرخه فراوری بازگردد.

رئیس سازمان چای در بخش دیگری از صحبت های خود از پرداخت 98 درصدی مطالبات چایکاران اطلاع داد و اضافه نمود: امسال 126 هزار و 753 تن برگ سبز چای به ارزش بالغ بر 342 میلیارد و 400 میلیون تومان از چایکاران دو استان گیلان و مازندران خریداری شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 402

به "پرداخت 544 میلیارد ریال تسهیلات به چایکاران و کارخانه های چای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 544 میلیارد ریال تسهیلات به چایکاران و کارخانه های چای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید