وحید امیری سفیر میراث فرهنگی لرستان شد

به گزارش مجله میهن 128، وحید امیری بازیکن خرم آبادی تیم ملی و باشگاه پرسپولیس به عنوان سفیر میراث فرهنگی لرستان منصوب شد.

وحید امیری سفیر میراث فرهنگی لرستان شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، صبح امروز یکشنبه 28 اردیبهشت­ ماه همزمان با روز دنیای موزه و میراث فرهنگی، وحید امیری بازیکن خرم آبادی تیم ملی و باشگاه پرسپولیس به عنوان سفیر میراث فرهنگی لرستان منصوب شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان در مراسمی حکم افتخاری وحید امیری ملی پوش با اخلاق لرستانی و باشگاه پرسپولیس را به وی اهدا کرد.

سید امین قاسمی در این مراسم که در قلعه تاریخی، فرهنگی فلک الافلاک برگزار گشت گفت: استفاده از ظرفیت شخصیت های محبوب ورزشی در حفظ و پاسداری از میراث کهن و فرهنگی دیار زیبای لرستان زمینه ساز فرهنگ سازی و الگو برداری نسل جوان از آنان خواهد شد و امید است این مساله مثمر ثمر واقع شده و با استمداد از ظرفیتهای مختلف دست به دست هم داده و میراث دار خوبی برای استان لرستان باشیم.

وحید امیری بازیکن تیم ملی ایران نیز در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از حسن توجه اداره کل میراث فرهنگی لرستان گفت: به عنوان یک لرستانی افتخار می کنم که بتوانم گامی در راستای حفاظت از میراث غنی استانم بردارم.

ملی پوش باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای حفاظت از میراث فرهنگی تاریخی این دیار خواهم کرد اضافه کرد: لرستان ظرفیت های تاریخی بسیار بزرگی دارد که باید همه ما نسبت به حافظت و معرفی این داشته های فرهنگی تلاش کنیم.

امیری ابراز امیدواری کرد: در صورت گلزنی در بازی های داخلی و بین المللی عکس قلعه زیبای فلک الافلاک را به مردم ایران و دنیا نشان خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 641

به "وحید امیری سفیر میراث فرهنگی لرستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحید امیری سفیر میراث فرهنگی لرستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید