واکنش قلعه نویی به بستری شدن مهرداد میناوند و علی انصاریان

به گزارش مجله میهن 128، سرمربی گل گهر با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، برای سلامتی دو پیشکسوت فوتبال دعا کرد.

واکنش قلعه نویی به بستری شدن مهرداد میناوند و علی انصاریان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جامعه فوتبال طی روز های اخیر با انتشار خبر ابتلای مهرداد میناوند و علی انصاریان و وخامت حال آنها، دچار شوک شد و تمامی اهالی فوتبال برای سلامتی این دو بازیکن، دست به دعا شدند. در این میان، بسیاری از بزرگان فوتبال با حضور در محل بیمارستان این دو پیشکسوت و یا انتشار پیغام هایی، از مردم درخواست کردند برای بهبودی حال میناوند و انصاریان دعا نمایند.

امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر نیز با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، عکسی از مهرداد میناوند و علی انصاریان را به اشتراک گذاشت و برای این دو بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس آرزوی سلامتی کرد.

دکتر هاشمیان پزشک معالج مهرداد میناوند نیز درخصوص آخرین شرایط او گفته است: پنجشنبه شرایط میناوند خیلی بدتر بود، اما کار هایی انجام دادیم و دارو هایی تجویز کردیم و کمی شرایطش بهتر شد. درگیری ریه همچنان موجود و خطرناک است. تا 48 ساعت (از دیروز) زمان احتیاج است که تاثیر دارو های جدید تعیین گردد و امیدواریم بعد از این مدت شرایط آقای میناوند بهتر گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1065

به "واکنش قلعه نویی به بستری شدن مهرداد میناوند و علی انصاریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش قلعه نویی به بستری شدن مهرداد میناوند و علی انصاریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید