مرکز نظارت از سرمایه های دانشگاه آزاد اسلامی حفاظت می نماید

به گزارش مجله میهن 128، معاون بین الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاداسلامی گفت: مرکز نظارت از سرمایه های دانشگاه آزاد اسلامی حفاظت می نماید.

مرکز نظارت از سرمایه های دانشگاه آزاد اسلامی حفاظت می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، علاالدین بروجردی معاون بین الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاداسلامی درجلسه مشترک با رئیس و مدیران مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات با اشاره به مزایای دستگاه ناظر در هر سازمان گفت: شما چشم سازمان هستید و کار بسیار مهمی را انجام می دهید. هنر شما اینست که سرمایه هایی که در دانشگاه آزاد اسلامی این قدر برایش هزینه شده را حفظ کنید و آن را ارتقاء دهید.

بروجردی با انتقاد از ارائه آمارهای عریض و طویل دستگاه های دولتی و بعضی سازمان ها، توجه ویژه به خروجی کارها و اصلاح فرآیندها را خواهان شد.

عنایت الله ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات نیز با تبریک دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر، انتصاب بروجردی در سمت معاون بین الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه را اتفاق با برکتی خاطرنشان کرد و با برشمردن مزایا و فرصت هایی که در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد از همت مدیران و کارکنان مرکز نظارت برای برطرف کاستی های دانشگاه اطلاع داد.

در ادامه محمد محمدی قائم مقام مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات و عباس گنجی قائم مقام معاونت بین الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی به تشریح مجموعه و فرآیندهای حوزه مربوط پرداختند.

در سرانجام معاونان مرکز نظارت به صورت جداگانه عملکرد و فعالیت های تخصصی خود را تشریح و زمینه های مرتبط و مشترک برای همکاری های فی مابین را خاطر نشان کردند.

4040/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 827

به "مرکز نظارت از سرمایه های دانشگاه آزاد اسلامی حفاظت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز نظارت از سرمایه های دانشگاه آزاد اسلامی حفاظت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید