مربی قمی راهنمایی تیم ملی کیک بوکسینگ را در دست گرفت

به گزارش مجله میهن 128، جواد محمدزاده در مصاحبه با خبرنگاران گفت: مربی ورزش های رزمی استان قم به عنوان مربی تیم ملی کیک بوکسینگ سبک aikia کشورمان در مسابقات جام بین المللی خلیج فارس انتخاب شد.

مربی قمی راهنمایی تیم ملی کیک بوکسینگ را در دست گرفت

وی اضافه نمود: مجید گائینی در آستانه رقابت های بین المللی جام خلیج فارس از سوی مسئولین سبک کیک بوکسینگ aikia کشور به عنوان مربی تیم ملی این سبک برای حضور در تورنمنت بین المللی جام خلیج فارس معرفی شده است.

رئیس هیئت ورزش های رزمی استان قم گفت: این رقابت ها سوم بهمن ماه به میزبانی تهران برگزار می گردد و حضور گائینی در این سمت، نخستین حضورش به عنوان مربی تیم ملی کیک بوکسینگ سبک آیکیا محسوب می گردد.

محمدزاده بیان داشت: در این جام رزمی کارانی از کشورهای آمریکا، جمهوری چک، اوکراین، کانادا، آلمان و اتریش به مصاف نمایندگان کشورمان می روند و این بدان معنی است که این مسابقات، از نظر فنی در سطحی بالا و در کلاس جهانی برگزار می گردد.

وی مطرح نمود: علی محمدی در وزن منهای 60 کیلوگرم، محمد محمدی در وزن منهای 70 کیلو و سجاد قربانی در وزن منهای 75 کیلوگرم به نمایندگی از هیئت ورزش های رزمی قم در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

رئیس هیئت ورزش های رزمی استان قم در باره درباره حضور نمایندگان قم در مسابقات سبک کیک بوکسینگ بین المللی توضیح داد: این مسابقات با حضور 350 رزمی کار از 25 استان کشور برگزار گردید و تیم منخب کیک بوکسینگ قم با کسب 5 مدال به کار خود خاتمه داد.

محمدزاده اضافه نمود: سهم تیم کیک بوکسینگ قم در این مسابقات 4 مدال طلا و یک مدال نقره بود چنان که 3 مدال ازاین تعداد در رده سنی نوجوانان، یک مدال در رده سنی جوانان و یک مدال در رده سنی بزرگسالان به دست آمد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 85

به "مربی قمی راهنمایی تیم ملی کیک بوکسینگ را در دست گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی قمی راهنمایی تیم ملی کیک بوکسینگ را در دست گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید