قایقرانان همدانی به دوازدهمین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش مجله میهن 128، محمد ضروری در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به دعوت قایقرانان همدانی به دوازدهمین مرحله اردو تیم ملی گفت: پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور 11 قایقران برگزیده این مسابقات به اردو فراخوانده شدند.

قایقرانان همدانی به دوازدهمین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شدند

وی اضافه نمود: دوازدهمین مرحله اردوی تیم ملی آب های آرام آقایان با حضور 20 قایقران در بخش کایاک و کانو در دریاچه آزادی برگزار می گردد.

رئیس هیئت قایقرانی استان همدان با اشاره به نفرات دعوت شده از همدان گفت: علی الماسی در بخش کانو کانادایی و محمود ولدی اطهر و مصطفی نوری در بخش کایاک سه قایقران استان رده سنی بزرگ سالان به دوازدهمین مرحله اردو تیم ملی دعوت شدند .

ضروری گفت: این نفرات از امروز به دیگر قایقرانان حاضر در اردو اضافه می شوند و تا 14 آذرماه به تمرینات خود ادامه می دهند .

وی با اشاره به مربیان این اردو اعلام کرد: ایرج اقلیمی سرمربی کایاک، الیاس اقلیمی سرمربی کانو کانادایی، انوش عباسی مربی کایاک و ایمان پور عزیز مربی کانو کانادایی کادر فنی تیم ملی در این اردو را تشکیل می دهند .

رئیس هیئت قایقرانی استان همدان بیان کرد: قایقرانی از رشته های پر مدال است که توجه بیشتر مسئولان استان به این رشته باعث خواهد شد تا قایقرانی استان همدان بیش ازپیش افتخارآفرین باشد.

ضروری با اشاره به وضعیت رشته قایقرانی در شهرستان های استان همدان گفت: شهرستان های کبودرآهنگ و ملایر دارای هیئت ورزشی در این رشته هستند.

وی یادآور شد: شهرستان ها استعدادهای خوبی در این رشته دارند و باید با فراهم کردن شرایط برای آن ها از استعدادهای استان به خوبی استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 137

به "قایقرانان همدانی به دوازدهمین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قایقرانان همدانی به دوازدهمین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید