فکری: چندین بازی است پنالتی های ما را نمی گیرند، وزیر ورزش به برخی اتفاقات ورود کند!

به گزارش مجله میهن 128، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید متاسفانه برخی کارشناسان هستند که با تیم های مختلف قرارداد دارند و مشاور آنها هستند.

فکری: چندین بازی است پنالتی های ما را نمی گیرند، وزیر ورزش به برخی اتفاقات ورود کند!

به گزارش خبرنگاران، محمود فکری بعد از دیدار ذوب آهن و استقلال گفت:

جا دارد به بازیکنان دو تیم خسته نباشید بگویم چون بازی خوبی ارائه کردند. در نیمه اول موقعیت های خوبی به وجود آمد و می شد دیدار امروز گل داشته باشد و زیباتر هم بشود ولی هم کم دقتی بازیکنان و هم اینکه کمی نامهربانی ها مجدد با استقلال ادامه پیدا کرده است، مانع شد.

وی افزود:

متاسفانه یکسری کارشناسان هستند که با تیم های مختلف قرارداد دارند و مشاور آنها هستند. طبیعتا وقتی کارشناسی می کنند، اگر کسی حتی از فوتبال چیزی هم نداند، متوجه می شود چیز دیگری می گویند. آنها فکر می کنند مردم چیزی نمی فهمند.

سرمربی تیم استقلال تاکید کرد:

خواهش من از وزیر ورزش این است که به این مسائل ورود کند. وقتی ما صحبت می کنیم، با ما لجبازی می کنند. نه می توانیم حرف بزنیم و نه می توانیم سکوت کنیم. چندین بازی است پنالتی های مختلف ما را نمی گیرند. در همین بازی در دقیقه 42 تیم حریف باید 10 نفره می شد.

سرمربی تیم استقلال اظهار داشت:

برخی کارشناسان گفتند تیم حریف می تواند 10 نفره شود. در نیمه دوم مدافع حریف حسین مرادمند را گرفته ولی جالب است در برخی صحنه ها داور چهارم به داور وسط می گویند شما اشتباه کردی ولی داور وسط اصلا خطا نمی گیرد. همین اتفاق اگر برای ما رخ دهد داور سریع نظرش را بر می گرداند. بازی خیلی قشنگی را در نیمه دوم ارائه کردیم ولی همین تزلزل داوری نیمکت و تیم ما را عصبی می کند. چندین بازی است که از ما امتیاز گرفته شده است. مثلا توپ در دست بازیکن حریف است ولی داور می گوید پنالتی نیست.

فکری ادامه داد:

در بازی با نفت آبادان بازیکن حریف باید اخراج می شد ولی داور اصلا خطار نمی گرفت، باز خدا پدر این داور را بیامرزد که خطا گرفته و اخطار داده است. تا کِی نباید حرف نزنیم؟ اگر حرف هم بزنیم با ما لج می کنند. چرا شما درست تصمیم نمی گیرید؟ هر کدام از این اشتباهات شاید منجر به این شود که یک مربی یا یک مدیرعامل برکنار شود و حتی یک تیم سقوط کند یا از قهرمانی بیفتد.

وی شرح داد:

این مسائل را هم ببینید، تا کِی؟ در بازی با شهرخودرو با 2 گل جلو افتادیم ولی در نیمه دوم تمام سوت ها برگشت. در این بازی هم به همین شکل به مشکل خوردیم. اصلا چرا ما باید همیشه شاکی باشیم؟ من در انتها نیمه دوم دیدار با شهرخودرو از داور تشکر کردم ولی وقتی در خانه بازی را دیدم، متوجه شدم چقدر اشتباه اجرا شده است. تا کی باید این اتفاقات بیفتد؟ بازی امروز هم می شد گل داشته باشد ولی ضعف داوری باعث شد مساوی شود. ما باید این ضعف ها را تحمل کنیم تا ببینیم چه می شود.

سرمربی تیم استقلال یادآور شد:

از وزیر ورزش خواهش می کنم ورود کند. یک زمان داوران به نفع استقلال و پرسپولیس سوت می زدند ولی الان مرتب همه چیز به ضرر ما است. امیدوارم این مساله هم درست شود.

وی در خصوص شرایط زمین چمن ورزشگاه فولادشهر گفت:

زمین بازی خوب بود و جای تشکر دارد چون بازیکنان تیم ما هم وقتی گرم می کردند گفتند چمن ورزشگاه خوب است و مسئله ای ندارد. چیزی که من دیدم، چمن ورزشگاه خوب بوده و جای تشکر دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1000

به "فکری: چندین بازی است پنالتی های ما را نمی گیرند، وزیر ورزش به برخی اتفاقات ورود کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: چندین بازی است پنالتی های ما را نمی گیرند، وزیر ورزش به برخی اتفاقات ورود کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید