فکری: این برنامه ریزی لیگ در هیچ عطاری پیدا نمی گردد

به گزارش مجله میهن 128، خبرنگاران/خوزستان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این که این وقفه ها کار ما را کمی سخت تر می نماید، گفت: امیدوارم برنامه ریزی گردد که تمام تیم ها و جوانب را در نظر بگیرند و به نظرم این شکل برنامه ریزی در هیچ عطاری پیدا نمی گردد.

فکری: این برنامه ریزی لیگ در هیچ عطاری پیدا نمی گردد

محمود فکری در گفت و گو با خبرنگاران، در ابتدا درباره فرایند اردوی این تیم در تهران، اظهارکرد: تا انتها هفته جاری، اردوی ما در تهران ادامه دارد و از روز شنبه هفته آینده هم تمرینات مان را در مسجدسلیمان شروع می کنیم و برای بازی با تیم فولاد آماده می شویم. خدا را شکر تمرینات خوب پیش رفته است و بازیکنانم شرایط خوبی دارند. فعلا در این اردو بازی محبت آمیز نداشته ایم زیرا بیشتر تیم های لیگ یک و لیگ دویی، درگیر مسابقات هستند. ضمن این که بعضی تیم های لیگ رجحان هم بودند ولی باتوجه به این که در آینده با آن ها بازی داریم، نتوانستیم بازی تدارکاتی داشته باشیم و به همین علت بیشتر به انجام بازی درون تیمی پرداختیم.

وی به تداوم مسائل اقتصادی تیمش اشاره نمود و گفت: باشگاه همچنان با مسائل اقتصادی دست و پنجه نرم می نماید و اگر این شرایط بهبود پیدا کند طبیعتا تیم هم می تواند با دغدغه کمتر و تمرکز بیشتر به کار خود ادامه دهد. مسائل اقتصادی خلل آنچنانی در فرایند تیم ایجاد ننموده اما تاثیرگذار است. امیدواریم باتوجه به قول هایی که دوستان مختلف برای برطرف مسائل اقتصادی داده اند، این مهم محقق گردد و مسائل مان کمتر گردد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این که تیم در حال خوب نتیجه دریافت بود که لیگ تعطیل شد، اضافه نمود: این وقفه کمی کار ما را سخت تر می نماید زیرا باتوجه به مسائل اقتصادی که داریم و روبروه با ویروس کرونا، کار ما سخت تر می گردد و باعث می گردد با مسائل بیشتری کار را پیش ببریم. در مدت زمانی که من به اسم سرمربی کارم را در نفت شروع نموده ام، با وقفه های طولانی مدت بین بازی های مان روبرو بوده ام که واقعا این وقفه ها ما را اذیت می نماید. در ادامه هم در کمتر از 10 روز باید در سه بازی به میدان برویم. به ویژه این که فاصله بین بازی تیمم با تیم های پیکان و نفت آبادان، تنها چهار روز است و این خیلی ما را اذیت می نماید.

وی اسم کرد: امیدوارم برنامه ریزی گردد که تمام تیم ها و جوانب را در نظر بگیرند و به نظرم این شکل برنامه ریزی در هیچ عطاری پیدا نمی گردد. در ایران در فاصله چهار روز، بازی نداشته ایم. به هر حال خستگی و آسیب دیدگی ها هم به بازیکن و هم به تیم ضربه می زند و کیفیت بازی ها هم پایین می آید. خواهش من این است که مسئولانی که برنامه ریزی می نمایند به این مسائل هم توجه نمایند.

فکری بعلاوه درباره برد ایران مقابل بحرین هم گفت: به تیم ملی خسته نباشید و تبریک می گویم. بازی با بحرین خیلی سخت تر بود زیرا حریف بسته بازی کرد و کار سخت شده بود اما خوشبختانه در نیمه دوم وقتی تیم ملی به گل رسید، کار راحت تر شد و حریف هم بازتر بازی کرد تا جبران کند و بر این اساس هم فضای بیشتری به تیم ملی داده شده و توانستیم به گل های دوم و سوم هم برسیم.

وی بیان نمود: نباید از تیم ملی انتظار بازی های زیبا و پرگل داشته باشیم زیرا فاصله تمرینات و هماهنگ شدن بازیکنان کم بوده است. به نظرم همین که بتوانند بازی ها را به همین شکل ادامه دهند، خوب است. باتوجه به این که بازی به بازی هم هماهنگ تر می شوند، امیدواریم که به اسم تیم اول گروه خود به مرحله بعدی صعود کنیم. به نظر من تیم ملی ایران می تواند به اسم تیم اول صعود کند و این توانایی و شرایط را دارد. کار سخت است اما با کوشش و یکدلی بیشتر، حاصل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1319

به "فکری: این برنامه ریزی لیگ در هیچ عطاری پیدا نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: این برنامه ریزی لیگ در هیچ عطاری پیدا نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید