علت تغییر داور دربی 92 سرخابی

به گزارش مجله میهن 128، داور دربی 92 تیم های پرسپولیس و استقلال به دلیل حساسیتهای کاذب تغییر کرد.

علت تغییر داور دربی 92 سرخابی

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، محمدحسین زاهدی فر در شرایطی به عنوان داور دربی 92 از سوی سایت فدراسیون فوتبال اعلام شد که انتخاب او برای قضاوت در این دیدار حساس با اما و اگرهای زیادی همراه بود.

زاهدی فر در دیدار تیم های سپاهان و استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال در اصفهان هند عمدی کی روش استنلی را به عنوان خطای پنالتی اعلام نکرد و موج شدیدی از اعتراضات آندره آ استراماچونی که در آن زمان سرمربی آبی پوشان بود را به همراه بازیکنان دریافت کرد اما حاضر به تغییر نظرش نشد. با انتخاب وی به عنوان داور مسابقه استقلالی ها نسبت به انتخاب وی معترض شدند.

جالب اینکه پرسپولیسی ها هم نسبت به انتخاب این داور معترض بودند و دوست نداشتند در روز دربی شاهد قضاوت او باشند.

از سویی دیگر اسماعیل صفیری رئیس کمیته داوران پس از آنکه رضا کرمانشاهی گفته بود او به عنوان داور دربی برگزیده شده، ضمن تأیید صحبت های کرمانشاهی اعلام کرده گزینه دوم کمیته داوران هم پیام حیدری بوده و این کمیته مسئولیتی در خصوص داوری دربی 92 نخواهد پذیرفت.

با اتفاقات رخ داده دور از ذهن نبود که داور دربی 92 تغییر کند چون جو شدیدی علیه زاهدی فر به راه افتاده بود و احتمال داشت او تمرکز لازم را برای قضاوت در این مسابقه حساس نداشته باشد. برای همین پیام حیدری جانشین وی شد.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 785

به "علت تغییر داور دربی 92 سرخابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت تغییر داور دربی 92 سرخابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید