ویزای کانادا: شهروندان کبک باید از اول سپتامبر، برای استفاده از خدمات غیرضروری پاسپورت واکسن ارائه دهند

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی وی نیوز، کبکی ها باید برای دسترسی به رستوران ها، بارها، باشگاه های ورزشی، ورود به کنسرت ها و فستیوال ها و دیگر خدمات غیرضروری پاسپورت واکسن (گواهی واکسن) ارائه دهند.

ویزای کانادا: شهروندان کبک باید از اول سپتامبر، برای استفاده از خدمات غیرضروری پاسپورت واکسن ارائه دهند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

این تصمیم دولت کبک کمی پس از تصمیم مقامات استان منیتوبا مبنی بر الزام ارائه پاسپورت واکسن اعلام شد.

پاسپورت واکسن، مدرکی است که به افراد کاملاً واکسینه شده اجازه می دهد تا بتوانند از خدمات و تسهیلاتی مانند سفر و خدمات غیرضروری بهره مند شوند.

علاوه بر این دو استان، مقامات جریزه پرنس ادوارد هم طرح مشابهی را تصویب نموده اند که فقط شامل کسانی می گرددکه قصد سفر به خارج یا داخل جزیره را دارند.

پیش بینی می گردد استان های دیگر همانند بریتیش کلمبیا و انتاریو هم با فرا رسیدن موج چهارم کرونا، داشتن پاسپورت واکسن را الزامی نمایند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1365

به "ویزای کانادا: شهروندان کبک باید از اول سپتامبر، برای استفاده از خدمات غیرضروری پاسپورت واکسن ارائه دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: شهروندان کبک باید از اول سپتامبر، برای استفاده از خدمات غیرضروری پاسپورت واکسن ارائه دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید