رشد پیوسته بخش مخابرات چین علیرغم شیوع کرونا

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران به نقل از تکنولوژی نیوز چاینا، بر اساس آمار منتشر شده توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، درآمد بخش مخابرات چین در پنج ماه نخست سال 2020 بالغ بر 81 میلیارد دلار بوده که نسبت به مدت مشابه در سال 2019 حدود 2.8 درصد رشد نشان می دهد.

رشد پیوسته بخش مخابرات چین علیرغم شیوع کرونا

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

در این مدت، درآمد سه غول مخابراتی چین یعنی چاینا تله کام، چاینا موبایل و چاینا یونیکام، از محل ارائه خدمات تلفن ثابت و اینترنت دی اس ال به بیش از 27 میلیارد دلار رسیده که این رقم هم نسبت به مدت مشابه سال 2019 حدود 12.2 درصد افزایش یافته است.

تا خاتمه ماه گذشته میلادی تعداد کاربران تلفن همراه در چین با رشد 0.2 درصدی نسبت به ماه میلادی مشابه سال 2019 به 1.6 میلیارد دلار رسیده که از این تعداد حدود 1.28 میلیارد نفر از خدمات نسل چهارم تلفن همراه استفاده می نمایند.

همین آمار حاکیست تعداد کاربران خدمات اینترنت ثابت در چین نیز به طور مرتب در حال افزایش است و 86.1 درصد از این افراد از خدمات اینترنت با سرعت بیش از 100 مگابیت بر ثانیه استفاده می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 688

به "رشد پیوسته بخش مخابرات چین علیرغم شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد پیوسته بخش مخابرات چین علیرغم شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید