داماد ترامپ در فهرست نامزدهای تصدی پُست ریاست ستاد کارکنان کاخ سفید

به گزارش مجله میهن 128، دو منبع مطلع اعلام کردند که داماد رئیس جمهور آمریکا از جمله کسانی است که برای ریاست ستاد کارکنان کاخ سفید پیشنهاد شده اند.دو منبع مطلع اعلام کردند که داماد رئیس جمهور آمریکا از جمله کسانی است که برای ریاست ستاد کارکنان کاخ سفید پیشنهاد شده اند.

داماد ترامپ در فهرست نامزدهای تصدی پُست ریاست ستاد کارکنان کاخ سفید

دو منبع مطلع اعلام نموده اند که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حال آنالیز پیشنهادی از جانب بعضی مشاوران است تا جرد کوشنر داماد و مشاور ارشد رئیس جمهور را به سمت رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید منصوب کند.

بنابر گزارش خبرگزاری رویترز، یکی از این منابع که اطلاعاتی درباره هویت آنها منتشر نشده است، گفت که در حال حاضر کوشنر تمایلی برای تصدی این سمت ندارد.

ترامپ روز پنجشنبه گفته بود که پنج نفر را برای تصدی رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در نظر دارد تا زمانی که ژنرال بازنشسته جان کلی در اوایل سال نوی میلادی سمت یاد شده را ترک کند، جای وی خالی نماند.

منابع مطلع همچنین گفتند که در چند روز گذشته چندین نفر به ترامپ پیشنهاد شده اند و کوشنر با توجه به رابطه نزدیکی که با ترامپ دارد و سابقه وی در مذاکره توافق جدید تجاری با مکزیک و کانادا و پیشرفت هایی که در قانون اصلاحات زندان به دست آمده، در این فهرست قرار گرفته است.

سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید در این مورد به خبرنگاران گفت: من اطلاع ندارم که آیا وی (کوشنر) هم مد نظر قرار گرفته است یا خیر. اما فکر می کنم همانطور که همه ما اینجا تشخیص داده باشیم، او در هر مسئولیتی که رئیس جمهور به عهده اش می گذارد، خوب ظاهر خواهد شد.

شبکه خبری سی. ان. ان چندی پیش گفت که جان کلی روزهای آینده از این سمت کناره گیری می نماید. روابط ترامپ و جان کلی در 17 ماه گذشته به بن بست رسیده است.

منابع خبری اختلاف جان کلی با ملانیا ترامپ بانوی اول آمریکا و بعضی دیگر از مقام های دولت این کشور را دلیل این تصمیم گیری برشمردند.

نیک آیرز رئیس دفتر مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا به سمت رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید از دیگر افرادی هستند که امکان دارد جانشین جان کلی شوند.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 208

به "داماد ترامپ در فهرست نامزدهای تصدی پُست ریاست ستاد کارکنان کاخ سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داماد ترامپ در فهرست نامزدهای تصدی پُست ریاست ستاد کارکنان کاخ سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید