خبرنگاران 14 زوج جوان اهوازی به خانه بخت رفتند

به گزارش مجله میهن 128، اهواز - خبرنگاران - آیین ازدواج 14 زوج جوان اهوازی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) وحضرت فاطمه(س) و بزرگداشت هفته ملی ازدواج برگزار گردید.

خبرنگاران 14 زوج جوان اهوازی به خانه بخت رفتند

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

محمدمهدی چراغپور، دبیر موسسه مردم نهاد جوانان علمدار جنوب که کار اجرایی این آیین را بر عهده داشت، شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این مراسم با همکاری انجمن کوله بار مهربانی و معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

وی مطرح نمود: این آیین در ساعات مختلف روز و به صورت مجزا برگزار گردید همچنین به دلیل بیماری کرونا هر زوج حداکثر 6 نفر همراه داشت.

این فعال اجتماعی گفت: بعد از سرانجام جشن ازدواج هر زوج و اهداء هدایا، مکان برگزاری مراسم به صورت کامل ضدعفونی شد و سپس جشن ازدواج زوج دیگر برگزار گردید.

وی هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ ازدواج و آسان سازی این امر مقدس در بین جوانان دانست و گفت: سعی کردیم با ساده ترین شکل ممکن این کار را انجام دهیم.

این فعال اجتماعی ترویج ازدواج آسان و دوری از تجمل را راهی برای پایداری زندگی مشترک مطرح نمود و گفت: ما الگوهای خوبی از سبک زندگی داریم ولی متاسفانه نتوانسته ایم در الگوسازی و آموزش سبک زندگی و به خصوص معرفی سبک زندگی و ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به خوبی عمل کنیم.

وی یاری به ازدواج جوانان را یک حرکت خداپسندانه مطرح نمود و اضافه نمود: در حد توانمان برای این زوج ها هدیه و تسهیلاتی در نظر گرفته ایم اما برای تامین جهیزیه نوعروسان به مساعدت خیران و افراد نیکوکار نیازمندیم.

هفته ازدواج مصادف با سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) یکم تا هفتم ذی الحجه است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 697

به "خبرنگاران 14 زوج جوان اهوازی به خانه بخت رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 14 زوج جوان اهوازی به خانه بخت رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید