خبرنگاران چهار میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان بافق اهدا شد

به گزارش مجله میهن 128، یزد - خبرنگاران- رییس بیمارستان ولیعصر (عج) بافق گفت: از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران مبلغ چهار میلیارد تومان به پروژه ساخت و تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی این شهرستان اهدا شد.

خبرنگاران چهار میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان بافق اهدا شد

دکتر عباسعلی معظمی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این مبلغ با پیگیری فرماندار و مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران -بافق، به منظور تسریع در تکمیل پروژه یادشده کمک شد.

وی شرح داد: مبلغ یادشده از سوی شرکت های معدنی وابسته به شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق به حساب موسسه خیریه بیمارستان ولیعصر (عج) واریز شده است.

رییس بیمارستان بافق این اقدام را تبلور ایثار و سخاوت طبع در شرایط حساس کنونی دانست و از مساعدت های مالی قابل تجلیل در تامین نیازهای بهداشتی و تجهیز و توسعه بیمارستان تشکر کرد.

معظمی بیان کرد: بدون شک این همدلی، همراهی و اقدام خداپسندانه، زمینه ساز رشد و توسعه بخش درمان شهرستان می شود.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هم مرداد 99 به خبرنگاران گفته بود که با توافقنامه ای که با شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق و فرمانداری این شهرستان صورت گرفته است مبلغ سه میلیارد تومان برای خرید لوازم بیمارستان به پیمانکار اختصاص یافته است.

حسین زارع اضافه نمود: مبلغ یک میلیارد تومان به همت شرکت سنگ آهن، یک میلیارد و 400 میلیون تومان دانشگاه علوم پزشکی و 600 میلیون تومان هم به زودی از جانب فرمانداری بافق تامین می شود.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد شرح داد: دستگاه ام. آر.آی بیمارستان هم با کمک خیران ، دستگاه های اجرایی و دانشگاه علوم پزشکی تا سال 1400 خریداری می شود.

زارع گفت: اعتبار مورد نیاز برای خرید این دستگاه پنج میلیارد تومان است که با همکاری خیران به زودی تامین می شود.

بیمارستان 96 تختخوابی بافق در زمینی به مساحت 11 هزار و 700 مترمربع در چهار طبقه شامل بخش های اورژانس، جراحی، زنان و زایمان، داخلی، نوزادان، سی سی.یو و آی .سی.یو ،اتاق های عمل، درمانگاه، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه، خدمات پاراکلینیکی در دست ساخت است.

ساختمان بیمارستان تا به امروز 87 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می شود تا بهار سال 1400 تکمیل و به بهره برداری برسد.

ساختمان کنونی بیمارستان بافق، سال 1369 با 12 تخت بستری در این شهر راه اندازی شد و هم اینک در آن بخش های بستری، جراحی عمومی، زنان و زایمان، اطفال، آی سی یو، سی سی یو، اورژانس، آزمایشگاه، داخلی، سونوگرافی و رادیولوژی با متخصصان تمام وقت و نیمه وقت فعال است.

مرکز شهرستان 50 هزارنفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرق شهر یزد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 934

به "خبرنگاران چهار میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان بافق اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چهار میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان بافق اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید