خبرنگاران پنج گرمخانه پایتخت با دستگاه های مه پاش ضدعفونی شد

به گزارش مجله میهن 128، تهران -خبرنگاران - سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به ضدعفونی پنج گرمخانه با دستگاه های مخصوص مه پاش گفت: مواد مورد استفاده برای ضدعفونی محیط داخلی هیچگونه عارضه ای برای مددجویان ندارد.

خبرنگاران پنج گرمخانه پایتخت با دستگاه های مه پاش ضدعفونی شد

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، سیدمالک حسینی گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و حساسیت گرمخانه ها به دلیل حضور افرادی که به واسطه شیوه و سبک زندگی، دارای نقص ایمنی و عارضه های جسمانی و هستند، اقدامات جدیدی در راستای ارتقای سطح بهداشت محیطی و ضدعفونی محیط گرمخانه ها در دستور کار قرار گرفته شده است.

وی گفت: سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در تعامل با سازمان آتش نشانی، تصمیم به ضدعفونی کردن محوطه بیرونی و داخلی گرمخانه ها گرفت.

حسینی اضافه کرد: قرار است این اقدام به صورت مستمر با دستگاه های مخصوص و پرقدرت انجام گردد.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه فرایند ضدعفونی گرمخانه ها و سامانسراها از 23 اسفند سال جاری در حال اجرا است، گفت: برای اطمینان بیشتر عملیات ضدعفونی در گرمخانه ها با دستگاه های ویژه محیط های بسته انجام شد.

وی گفت: مواد مورد استفاده برای ضدعفونی محیط داخلی هیچ گونه عارضه ای برای مددجویان ندارد و صرفا برای ضدعفونی کردن سطوح و فضا مورد استفاده قرار می گیرد.

این مسئول یادآور شد: همچنین فرایند ضدعفونی کردن دست مددجویان و نظافت فردی آنان مانند گذشته به همت کارکنان سازمان در حال اجرا است.

24 گرمخانه و سامانسرا در پایتخت فعالیت می نمایند و تمامی گرمخانه ها روزانه سه بار ضدعفونی می شوند.

در حال حاضر بیش از 2 هزار نفر در گرمخانه های پایتخت پذیرش شده اند، این پذیرش به صورت روزانه است و حتی از پیک سرما این آمار بیشتر است.

ویروس کرونا که رسما کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا به امروز به بیش از 125 کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا به امروز 12 هزار و 729 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 611 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و 4 هزار و 339 نفر نیز بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 418

به "خبرنگاران پنج گرمخانه پایتخت با دستگاه های مه پاش ضدعفونی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پنج گرمخانه پایتخت با دستگاه های مه پاش ضدعفونی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید