خبرنگاران وحدت بخشی و مطالبه گری در اولویت برنامه های نماز آدینه خواهد بود

به گزارش مجله میهن 128، یاسوج - خبرنگاران - امام آدینه دهدشت نماز آدینه را مهم ترین رسانه فرهنگی کشور دانست و گفت: مطالبه گری از مسئولان و وحدت بخشی بین نهادها برای خدمات رسانی به مردم در اولویت کارهای این نهاد در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه خواهد بود.

خبرنگاران وحدت بخشی و مطالبه گری در اولویت برنامه های نماز آدینه خواهد بود

به گزارش خبرنگاران، حجت اسلام علی وحدانی فر روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: نماز آدینه یک نهاد فرهنگی است که باید مطالبه گری و پیگیری منافع عمومی مردم را در اولویت قرار دهد.

وی بین کرد: با رایزنی و مطالبه گری قانونی از مسئولان مسائل و اسیب های اجتماعی در سطح شهرستان تا حدود زیادی کاهش خواهد یافت.

وحدانی با اشاره به اینکه هیچ گونه تعارفی با مسئولان در پیگیری مسائل نخواهیم داشت گفت: مسئولان می توانند از تربیون نماز آدینه برای ارائه عملکرد دولت و همکاری بیش از پیش مردم به نحو احسن استفاده کند.

وی تاکید نمود: امام آدینه با اغوش باز از همه مسئولان حمایت و وظیفه نظارتی خود را نیز ایفا خواهد نمود.

وحدانی فر نهاد نماز آدینه را نهادی انقلابی، پویا و مردمی دانست و گفت: باید با برنامه ریزی هدف مند آسیب های اجتماعی را به سلامت اجتماعی تبدیل کنیم.

وی افزود: با برنامه ریزی های اجرا شده فضای نماز آدینه به سمت امامت نماز آدینه خواهد رفت نه برگزاری نماز آدینه.

وحدانی فر توضیح داد: در این راستا از ظرفیت جوانان انقلابی و پرشور در راستای فرهنگ سازی و اجرای برنامه های گام دوم انقلاب استفاده خواهد شد.

وی افزود: با توجه به نقش مهم رسانه ها در آنالیز مسائل از ظرفیت و پیشنهادهای انها برای پیگیری مطالبات به حق مردم استفاده می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 746

به "خبرنگاران وحدت بخشی و مطالبه گری در اولویت برنامه های نماز آدینه خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وحدت بخشی و مطالبه گری در اولویت برنامه های نماز آدینه خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید