خبرنگاران فعالیت 7 واحد تولیدی خراسان جنوبی برای تولید اقلام بهداشتی

به گزارش مجله میهن 128، بیرجند - خبرنگاران - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند گفت: در حال حاضر هفت واحد تولیدی استان در زمینه تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز برای پیشگیری و مقابله با کرونا همکاری دارند.

خبرنگاران فعالیت 7 واحد تولیدی خراسان جنوبی برای تولید اقلام بهداشتی

محسن احتشام روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: در این واحدهای تولیدی انواع محلول ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک، محلول سفیدکننده، الکل، گاز اکسیژن و سایر اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم تولید می شود.

وی گفت: اقلام بهداشتی در قالب 150 بسته تحویل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و سپس بین 14 بیمارستان خراسان جنوبی توزیع شده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند گفت: تغییر خط تولید واحدهای تولیدی و مشارکت در تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز استان از همراهی فعالان اقتصادی و بخش خصوصی در زمان های حساس و بحران ها با مردم و عموم جامعه است.

وی شرح داد: اعضای اتاق بازرگانی بیرجند به صورت فردی یا مشارکت جمعی برای تجهیز بیمارستان ها و تامین اقلام ضروری مردم استان نیز کمک می کنند.

احتشام اضافه نمود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا 12 هزار و 707 مورد انواع اقلام بهداشتی توسط بخش خصوصی و اتاق بازرگانی استان تهیه و توزیع شده است.

وی گفت: محموله ماسک N95 شامل 6 هزار و 840 عدد ماسک در بین کادر درمانی بیمارستان های خراسان جنوبی توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین تا به امروز یک هزار و 400 عدد ست حفاظت فردی، 2 هزار و 800 عدد لباس یکبار مصرف گان، یک هزار و 120 عدد لباس یکبار مصرف اورال، یک هزار و 260 عدد شیلد محافظ صورت و 315 عدد کلاه تمام فیلتر تهیه و بین مراکز درمانی استان توزیع شده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند بیان کرد: 700 کلاه یکبار مصرف، یک هزار و 50 عدد ماسک سه لایه، یک هزار و 260 عینک یکبار مصرف، یک هزار و 400 عدد دستکش لاتکس، یک هزار و 400 عدد دستکش معاینه و 2 دستگاه ونتیلاتور پرتابل از دیگر اقلام بهداشتی بوده است.

وی گفت: اتاق بیرجند با همکاری جامعه ابرار اتاق بازرگانی ایران به 710 خانوار نیازمند که در تهیه اقلام مورد نیاز خود دچار مشکل بودند کمک کرده است.

وی ضمن قدردانی از پزشکان و کادر درمان بیمارستان های استان و کشور شرح داد: اتاق بازرگانی همچنان با تامین اقلام بهداشتی در کنار بخش درمان برای گذر کشور از این بحران و شکست کرونا ایستاده است .

منبع: ایرنا
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 588

به "خبرنگاران فعالیت 7 واحد تولیدی خراسان جنوبی برای تولید اقلام بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالیت 7 واحد تولیدی خراسان جنوبی برای تولید اقلام بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید