خبرنگاران ضرورت آمادگی برای آموزش حضوری و مجازی دانش آموزان لرستان

به گزارش مجله میهن 128، خرم آباد - خبرنگاران - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: آغاز سال تحصیلی جدید و گسترش آموزش مجازی ممکن است به شرایط بستگی داشته باشد اما باید آمادگی لازم برای آموزش حضوری و یا مجازی دانش آموزان را داشته باشیم.

خبرنگاران ضرورت آمادگی برای آموزش حضوری و مجازی دانش آموزان لرستان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

محمود ثمینی روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت: آموزش یک امر مهم، ملی و همگانی است که همه دستگاه ها به نوعی وظیفه یاری رسانی را باید با آموزش و پرورش داشته باشند.

وی ادامه داد: تجمیع بعضی مدارس در روستاها به دلیل کم شدن دانش آموزان باید در دستور کار قرار گیرد چرا که معلمان باید به تعداد از دانش آموزان با دروس متعدد تدریس کند که از حوزه تخصصی خارج خواهد شد.

وی گفت: تجمیع مدارس باعث تخصصی شدن تدریس معلمان می گردد و همه باید در توجیه خانواده ها یاری نمایند تا آموزش و پرورش به اهداف خود نائل آید.

ثمینی اضافه نمود: اولویت سازمان تملیکی برای ارایه گوشی تلفن همراه به روستاییان باشد همچنین خیرین باید در این راستا ورود پیدا نمایند چراکه بعضی خانواده ها توانایی خرید نداشته و دانش آموزان از فضای آموزشی دور می مانند.

وی با اشاره به اینکه باید خانواده های کم برخوردار حمایت شوند گفت: آغاز سال تحصیلی جدید و گسترش آموزش مجازی ممکن است به شرایط بستگی داشته باشد اما باید آمادگی لازم برای آموزش حضوری و یا مجازی دانش آموزان را داشته باشیم.

وی بیان نمود: تبلیغ طرح آجر به آجر در دستور کار قرار گیرد همچنین مشارکت عمومی با هر میزان و حداقل توانایی در ساخت مدرسه ضرورت دارد و باید افزایش مشارکت را گسترش دهیم.

وی ادامه داد: اراضی با کاربری مسکونی با هماهنگی راه و شهرسازی و با توجه به سهمیه های ابلاغی برای مسکن فرهنگیان در نظر گرفته گردد.

ثمینی گفت: دستگاه های دولتی زمین های مازاد خود را در اختیار آموزش و پرورش قرار داده و در غیر اینصورت برای تامین مسکن همکاران خود در اختیار راه و شهرسازی قرار دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 736

به "خبرنگاران ضرورت آمادگی برای آموزش حضوری و مجازی دانش آموزان لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ضرورت آمادگی برای آموزش حضوری و مجازی دانش آموزان لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید